Translate

2018年7月26日木曜日

~Perfectly Wrong~ Shawn Mendes










Taste the poison from your lips

キミから口移しする時の毒の味


Lately, we're as good as gone

最近、僕達はいつ終わってもいいって思ってたんだ


Oh, our love is drunk and it's

僕達は愛に溢れて


Singing me my favorite song

大好きな歌を口ずさむ


Ma and you

キミと僕は


We were made to break

僕達は結ばれない運命なんだ


I know that's true

分かってるよ


But it's much too late

でも、少しだけ遅いんだ







You're perfectly wrong for me

僕にとってキミは愛してはいけない人で


And that's why it so hard to leave

だから離れることが出来ないでいるんだ


Yeah, you're perfectly wrong for me

そうさ、キミを愛してはいけないんだ


You're perfectly wrong for me

キミを愛してはいけないんだ


All the stars in the sky could see

夜空に広がる星も分かってるんだ


Why you're perfectly wrong for me

キミは僕にとって最高の人で、でも愛してはいけないんだ










Oh, you know how much it hurts

ねえ、どんなに辛いかわかるでしょ?


Every time you say hate me

キミから「嫌い」って聞くたびに


But when we're making love, you make it worth it

でも、愛し合えばそれも愛しく思えるんだ


I can't believe the places that you take me

キミと見る世界は信じられないぐらい素晴らしいよ


There's no use

ここにいても何にもないんだ


We were made to break

僕達は別れるために出会ったんだ


I know the truth

僕にはわかるよ


And it's much too late

でも少し遅かったんだ







You're perfectly wrong for me

僕にとってキミは愛してはいけない人で


And that's why it so hard to leave

だから離れることが出来ないでいるんだ


Yeah, you're perfectly wrong for me

そうさ、キミを愛してはいけないんだ


You're perfectly wrong for me

キミを愛してはいけないんだ


All the stars in the sky could see

夜空に広がる星も分かってるんだ


Why you're perfectly wrong for me

キミは僕にとって最高の人で、でも愛してはいけないんだ










Oh, and why can't I quit

ねえ、僕はどうして止められないのかな?


When you break my heart open

キミに心を開かされる旅


I need you more than I know

想像してる以上にキミを必要としてる自分がいるんだ


Oh

ねえ、


And I can't resist

抵抗なんて出来ないんだ


When you're up against my skin

キミに触れられると


I never want to let you go

僕は二度とキミを手放さないよ







You're perfectly wrong for me

僕にとってキミは愛してはいけない人で


And that's why it so hard for me

どうしても離れられないんだ


Yeah, you're perfectly wrong for me, mhm

そうさ、キミを愛してはいけないんだ


Yeah, You're perfectly wrong for me

キミを愛してはいけないんだ


Hate that you know that I won't leave

僕が離れられないのも知ってるんだろ?


Yeah, you're perfectly wrong for me, oh

そうさ、キミを愛してはいけないんだ


Yeah, You're perfectly wrong for me

キミを愛してはいけないんだ


And that's why it so hard for me

どうしても離れられないんだ


Yeah, you're perfectly wrong for me, yeah

そうさ、キミを愛してはいけないんだ


Oh, you're perfectly wrong for me

キミを愛してはいけないんだ


Hate that you know that I won't leave

僕が離れられないのも知ってるんだろ?


Yeah, you're perfectly wrong for me

そうさ、キミを愛してはいけないんだ


Yeah, You're perfectly wrong for me

そうさ、キミを愛してはいけないんだ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿