Translate

2018年10月11日木曜日

~Another Chance~ Big Pinappple










If I had another chance tonight

もしも僕に今夜もう一つのチャンスがあるのなら


I'd try to tell you that the things we had were right

僕は、僕達が持ってたものが正しかったってキミに話すよ


If I had another chance tonight

もしも、今夜もう一つ、チャンスがあるのなら


I'd try to tell you that the things we had were right

僕達が持ってたものが正しかったってキミに話すよ







If I had another chance tonight

もしも僕に今夜もう一つのチャンスがあるのなら


I'd try to tell you that the things we had were right

僕は、僕達が持ってたものが正しかったってキミに話すよ


If I had another chance tonight

もしも、今夜もう一つ、チャンスがあるのなら


I'd try to tell you that the things we had were right, I, I, I...

僕達が持ってたものが正しかったってキミに話すよ、僕は、僕は










If I had another chance tonight

もしも、今夜もう一つのチャンスがあるのなら


I'd try to tell you that the things we had were right

僕は、僕達が持ってたものが正しかったんだってキミに話すよ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿