Translate

2018年10月20日土曜日

~Next Step~ Big Time Rush










Step 1, we were just two friends having fun

ステップ1 僕達はただの良い友達なんだ


Step 2, couldn't take my mind off of you

ステップ2 キミのことを忘れることが出来ないんだよ


Step 3, is when you put your arms around me

ステップ3 キミが僕に腕をまわした時


Step 4, we weren't just friends anymore

ステップ4 僕達はもう、ただの友達じゃないんだよ







When you look my way

キミが僕の人生を見ると


Nothing left to say

言うことなんて何もないんだ


Just the way that I feel

ただ、ありのまま僕が感じるもの


It's all I can do

僕に出来ること全て


Not to touch your lips

キミの唇に触れないようにね


Not to kiss your face

キミの顔にキスしないで


Nothing left to say

言うことは何も無いんだよ


Let's take it to the next step

さあ、次のステップに進むんだ


Oh way-oh oh oh oh-o




'Cause we've never been there before

だって、僕達はそこまで進んだことがないからね


Let's take it to the next step

さあ、次のステップに進むんだ


Oh way-oh oh oh oh-o




'Cause my heart can't take anymore

だって、僕の心はもう我慢できないんだ










Step 5, is when I left those tears in your eyes

ステップ5 キミが涙を流した時


Step 6, I don't even know what I did

ステップ6 僕が何をしたのか全くわからない


Step 7, happened when I walked out the door

ステップ7 僕がドアを開けた後に起こったんだ


Step 8, we aren't even friends anymore

ステップ8 僕達はもう友達じゃないんだよ








When you look my way

キミが僕の人生を見ると


Nothing left to say

言うことなんて何もないんだ


Just the way that I feel

ただ、ありのまま僕が感じるもの


It's all I can do

僕に出来ること全て


Not to touch your lips

キミの唇に触れないようにね


Not to kiss your face

キミの顔にキスしないで


Nothing left to say

言うことは何も無いんだよ


Let's take it to the next step

さあ、次のステップに進むんだ


Oh way-oh oh oh oh-o




'Cause we've never been there before

だって、僕達はそこまで進んだことがないからね


Let's take it to the next step

さあ、次のステップに進むんだ


Oh way-oh oh oh oh-o




'Cause my heart can't take anymore

だって、僕の心はもう我慢できないんだ


Let's take it to the next step

さあ、次のステップに進むんだ


For better, or letting go

良くしていくために、手放すために


Let's take it to the next step

さあ、次のステップに進むんだ


Or never, even know

知ってるよ







When you look my way

キミが僕の人生を見ると


Nothing left to say

言うことなんて何もないんだ


Just the way that I feel

ただ、ありのまま僕が感じるもの


It's all I can do

僕に出来ること全て


Not to touch your lips

キミの唇に触れないようにね


Not to kiss your face

キミの顔にキスしないで


Nothing left to say

言うことは何も無いんだよ


Let's take it to the next step

さあ、次のステップに進むんだ


Oh way-oh oh oh oh-o




'Cause we've never been there before

だって、僕達はそこまで進んだことがないからね


Let's take it to the next step

さあ、次のステップに進むんだ


Oh way-oh oh oh oh-o




'Cause my heart can't take anymore

だって、僕の心はもう我慢できないんだ


Let's take it to the next step

さあ、次のステップに進むんだ


For better, or letting go

良くしていくために、手放すために


Let's take it to the next step

さあ、次のステップに進むんだ


Or never, even know

知ってるよ、分かってるよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿