Translate

2018年10月30日火曜日

~Take Me Away~ Avril Lavigne










I cannot find a way to describe it

どう説明すれば良いのかを見つけられないの


It's there inside, all I do is hide

心の中にあるのに、私の全ては隠れてる


I wish that it would just go away

どこかに去ってくれれば良いのに


What would you do, you do, if you knew

あなたならどうしてた?もしも知ってたなら


What would you do

あなたならどうしてた?







All the pain I thought I knew

全ての苦痛を知ってるって思ってたの


All the thoughts lead back to you

全ての思考があなたへと導き戻されてくの


Back to what was never said

決して言えないことへ戻されるの


Back and forth inside my head

頭の中で行ったり来たりしてるわ


I can't handle this confusion

私じゃこの混乱を処理できない


I'm unable, come and take me away

私じゃ敵わないわ、ここへ来て私を連れて行って










I feel like I am all alone

私はいつも孤独を感じてる


All by myself I need to get around this

全てを自分でなんとかしないといけない


My worlds are cold, I don't want them to hurt you

私の言葉は冷たいから、その言葉であなたを傷つけたくないのよ


If I show you, I don't think you'd understand

もしも、あなたに示してもあなたが理解してくれるって思わないわ


Cause no one understands

だって、誰も理解してくれないから







All the pain I thought I knew

全ての苦痛を知ってるって思ってたの


All the thoughts lead back to you

全ての思考があなたへと導き戻されてくの


Back to what was never said

決して言えないことへ戻されるの


Back and forth inside my head

頭の中で行ったり来たりしてるわ


I can't handle this confusion

私じゃこの混乱を処理できない


I'm unable, come and take me away

私じゃ敵わないわ、ここへ来て私を連れて行って










I'm going nowhere (on and on and)

私はどこにも行かないわ(延々と)


I'm getting nowhere (on and on and on)

私はどこにも(延々に)


Take me away

私を連れてって


I'm going nowhere (on and off and off and on and off and on)

私はどこにも行かないわ(ずっとね)







All the pain I thought I knew

全ての苦痛を知ってるって思ってたの


All the thoughts lead back to you

全ての思考があなたへと導き戻されてくの


Back to what was never said

決して言えないことへ戻されるの


Back and forth inside my head

頭の中で行ったり来たりしてるわ


I can't handle this confusion

私じゃこの混乱を処理できない


I'm unable, come and take me away

私じゃ敵わないわ、ここへ来て私を連れて行って










Take me away

私を連れて行って


Break me away

私を逃して




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿