Translate

2018年10月17日水曜日

~Pete Davidson~ Ariana Grande










Mmm, yeah, yuh




Mmm, yeah




I thought you into my life, woah

あなたを心の中に招いたの


Look at my mind, yeah

私を見て


No better place or a time

今が最高の時よ、ここが最高の場所


Look how they align

全ての調和がとれてるの


Universe must have my back

宇宙が味方してくれる


Fell from the sky into my lap

空から幸運が降って来たみたい


And I know you know that you're my soulmate and all that

そして、あなたも私が運命の人だって思うはずよ


I'm like ooh, ooh

私の今までの人生は


My whole life got me ready, for you, ooh

あなたに会うためだけにあったのよ


Got me happy, happy

私は今、幸せなの


I'ma be happy, happy, yeah

幸せなの


I'ma be happy, happy

私は今、幸せなの


Won't get no crying from me, yeah

これからは泣くこともないわ


Gonna be happy, happy

これからも幸せでいるから


I'm be happy, happy

私は今、幸せなの


I'ma be happy, happy, yeah

幸せなの


Gonna be happy, happy

これからも


I'ma be happy, happy

幸せよ


I'ma be happy, happy, yeah

私は、幸せなの


Gonna be happy, happy

これからもね


I'ma be happy, happy

私は今、幸せ


I'ma be happy, happy

私は今、幸せなのよ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿