Translate

2018年10月12日金曜日

~I'm With You~ Avril Lavigne










I'm standing on the bridge

橋の上に立ってるの


I'm waiting in the dark

闇の中で待ってるの


I thought you'd be here by now

今頃、あなたはここに居ると思ってたけど


There's nothing but the rain

雨が降る以外、何も無くて


No footsteps on the ground

足跡も無くて


I'm listening but there's no sound

耳を澄ましたけど、何にも聞こえないの


Isn't anyone tryin' to find me

誰かが私を見つけてくれないかな


Won't somebody come take me home

きっと誰も私のことなんか家に連れて行ってはくれないわね







It's a damn cold night

なんて寒い夜なの


Trying to figure out this life

この人生を考えてみるけど


Won't you take me by the hand

この手を取ってくれるのなら


Take me some where new

新しい場所に連れて行ってくれるのなら


Don't know who you are but I

あなたが誰かも分からないけど


I'm with you

私はあなたについて行く


I'm with you

私はあなたについて行くわ










I'm looking for a place

私は居場所を探してるの


I'm searching for a face

気にいる顔を探してるのよ


Is anybody here I know

私が知ってる人はいないかな


'Cause nothing's going right

だって、何もかも上手くいかないの


And everything's a mess

全部がめちゃくちゃで


And no one likes to be alone

誰もが独りは嫌だからね



Isn't anyone tryin' to find me

誰かが私を見つけてくれないかな


Won't somebody come take me home

きっと誰も私のことなんか家に連れて行ってはくれないわね







It's a damn cold night

なんて寒い夜なの


Trying to figure out this life

この人生を考えてみるけど


Won't you take me by the hand

この手を取ってくれるのなら


Take me some where new

新しい場所に連れて行ってくれるのなら


Don't know who you are but I

あなたが誰かも分からないけど


I'm with you

私はあなたについて行く


I'm with you

私はあなたについて行くわ










Why is everything so confusing

なんで、全部こんなに複雑なんだろう


Maybe I'm just out of my mind

多分、考えたこともなかったからね







It's a damn cold night

なんて寒い夜なの


Trying to figure out this life

この人生を考えてみるけど


Won't you take me by the hand

この手を取ってくれるのなら


Take me some where new

新しい場所に連れて行ってくれるのなら


Don't know who you are but I

あなたが誰かも分からないけど


I'm with you

私はあなたについて行く


I'm with you

私はあなたについて行くわ


Won't you take me by the hand

この手を取ってくれるのなら


Take me some where new

新しい場所に連れて行ってくれるのなら


Don't know who you are but I

あなたが誰かも分からないけど


I'm with you

私はあなたについて行く


I'm with you

私はあなたについて行くわ


Won't you take me by the hand

この手を取ってくれるのなら


Take me some where new

新しい場所に連れて行ってくれるのなら


Don't know who you are but I

あなたが誰かも分からないけど


I'm with you

私はあなたについて行く


I'm with you

私はあなたについて行くわ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿