Translate

2018年10月13日土曜日

~One Life One Soul~ Gotthard










I've been waiting, all my life

僕の人生の中で、待ってたんだ


For the sun to make it mine

太陽がキミを僕のものにしてくれることをね


Callin', callin', whispering your name

呼ぶよ、呼ぶんだ、キミの名前を囁くんだ


N' right now, you're on my trail

今、キミは僕の軌跡で


Falling, falling, wishing you near

落ちて行くんだ、近くに居たいよ


But somehow, you slipped away

でもどうしてなのか、キミは静かに逃げ出したね


Like ice in the sun

太陽の下の氷のように


Already gone

もう、居ないんだ







One life one soul

一つの人生、一つの心


Forever I know

ずっと分かってるよ


Follow me follow me

付いて来て、来てよ


Wherever I go

何処までもね


One life one soul

一つの人生、一つの心は


Just waiting to flow

ただ、過ぎて行くのを待ってるんだ


Follow me follow me

だから付いて来て


Don't let me go

僕を離さないで欲しいんだ










I've been dreaming for too long

僕はとても長い夢を見て来たんだ


Chasing rainbows, on my own

たった独りで虹を追いかけて来たんだ


Screamin' screamin'

叫びながらね


You are the wind in my sail

キミは僕の追い風なんだよ


In an ocean so wide

とても広い海で


Over good times, bad times

良い時も、悪い時も


I'll be your own guiding light

僕はキミの導く光になるよ


Holding your hand

キミの手を握って


Eyes open wide

目を大きく開くんだ


N' always beside

そして、いつでもキミの側にいるよ







 One life one soul

一つの人生、一つの心


Forever I know

ずっと分かってるよ


Follow me follow me

付いて来て、来てよ


Wherever I go

何処までもね


One life one soul

一つの人生、一つの心は


Just waiting to flow

ただ、過ぎて行くのを待ってるんだ


Follow me follow me

だから付いて来て


Don't let me go

僕を離さないで欲しいんだ







One life one soul

一つの人生、一つの心


Forever I know

ずっと分かってるよ


Follow me follow me

付いて来て、来てよ


Wherever I go

何処までもね


One life one soul

一つの人生、一つの心は


Just waiting to flow

ただ、過ぎて行くのを待ってるんだ


Follow me follow me

だから付いて来て


Don't let me go

僕を離さないで欲しいんだ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿