Translate

2018年10月6日土曜日

~Said The Sky~ Seven Lions feat Illenium










Your finger tips, on my skin

あなたの指が私の肌をなぞってる


There's nothing that, I wouldn't give

この愛を続けるために、私が何かをしたとか


To keep this love alive

そういうことは何もなかったけど


We gave it all, we give it up

私達は全てを捧げて来たの、全てを


The chemistry, was not enough

これは化学反応なのよ、相性が良いだけじゃダメだった


Oh we just collide

私達はただ、ぶつかり合ってるだけ


I hate myself when I say

こんな事をいう自分が嫌いなの


"I need tonight just say goodbye

「あなたに別れを告げるために今夜が必要なの


I will give what's left, inside

私に残ってるものを全部あげる、私の心の中のものを全て」







So rush over me one more time

だからもう一度だけ、私の所へ来て欲しいの


I will miss you, torn apart after tonight

別れた後にあなたのことが恋しくなると思うわ


And we can't fix it

でも私達はやり直せたりなんか出来ないわ


Rush over me one more time

もう一度だけ、私の所へ来て


The end is coming

私達の終わりは近づいてるけど


Rush over, rush over me

だから、私の所に来て


'Cause I will miss you

だって、あなたが恋しくなってしまうから


'Cause I will miss you

あなたが恋しくなってしまうから










Hold on to me now, before we lose this

私の心を捕まえて、このチャンスを逃す前に


I keep breaking down, can I do this?

私はずっと泣いてるのよ、あなたはこのまま放っておくつもり?


I need tonight to say goodbye, to say goodbye

今夜あなたに「さよなら」って言わなきゃいけない


To say goodbye...

バイバイって


To say goodbye...

バイバイって


To say goodbye...

さよならって







To say goodbye...

「さよなら」って言うの





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿