Translate

2019年12月12日木曜日

~Christmas Tree Farm~ Taylor Swift










My winter nights are taken up by static

私の冬の夜は動けなくなるの


Streets and holiday shopping traffic

ホリデーショッピングの渋滞でストレスになるけど


But I close my eyes and I'm somewhere else

でも目を閉じれば、違うどこかにいけるわ


Just like magic

魔法のようにね


In my heart is a Christmas tree farm

私の心にはクリスマスツリーファームがあるから


Where the people would come

みんな集まって


To dance under sparkling lights

輝く光の下で踊るの


Bundled up in their mittens and coats

ミトンの手袋とコートにくるまって


And the cider would flow

ホットアップルサイダーをいっぱいにして


And I just wanna be there tonight

私は今夜、そこに戻りたいの


Sweet dreams of holly and ribbon

ヒイラギとリボンの甘い夢


Mistakes are forgiven

過ちは許されて


And everythin' is icy and blue

全てが冷たくブルーになって


And you would be there too

あなたも一緒なのよ







Under the mistletoe

ヤドリギの下で


Watchin' the fire glow

炎が燃えるのを見てる


And tellin' me "I love you"

あなたは私に「愛してる」って言って


Just bein' in your arms

ただ、私はあなたの腕の中に包まれる


Takes me back to that little farm

私をあの小さなファームに連れて帰って


Where every wish comes true

そこでは全ての願いが叶うの










In my heart is a Christmas tree farm

私の心にはクリスマスツリーファームがあるから


There's a light in the barn

小屋には電気がついてて


We run inside out from the cold

寒い中から中へ走るのよ


In the town, kids are dreamin' of sleights

街の子供達はソリに夢中で


And they're warm and they're safe

暖かくして安全にやってるわ


They wake to see a blanket of snow

そして、目を覚ましたら雪景色なの


Sweet dreams of holly and ribbon

ヒイラギとリボンの甘い夢


Mistakes are forgiven

過ちは許されて


And everythin' is icy and blue

全てが冷たくブルーになって


And you would be there too

あなたも一緒なのよ







Under the mistletoe

ヤドリギの下で


Watchin' the fire glow

炎が燃えるのを見てる


And tellin' me "I love you"

あなたは私に「愛してる」って言って


Just bein' in your arms

ただ、私はあなたの腕の中に包まれる


Takes me back to that little farm

私をあの小さなファームに連れて帰って


Where every wish comes true

そこでは全ての願いが叶うの


Baby, yeah

ベイビー










And when I'm feeelin' alone

孤独に感じる時


You remind me of home

あなたは家を思い出させてくれるの


Oh, baby, baby, Merry Christmas

ねえ、ベイビー、メリークリスマス


And when the world isn't fair

世界がフェアじゃない時


I pretend that we're there

私はそこにいる気分にするの


Baby, baby, Merry Christmas (to you)

ベイビー、メリークリスマス(私に)







Under the mistletoe (to you)

ヤドリギの下で


Watchin' the fire glow

炎が燃えるのを見てる


And tellin' me "I love you"

あなたは私に「愛してる」って言って










Oh, baby, baby, Merry Christmas

ベイビー、メリークリスマス


Oh, baby, baby, Merry Christmas (darling)

ベイビー、メリークリスマス


Oh, baby, baby, Merry Christmas

ベイビー、メリークリスマス


I love you

愛してるわ


Oh, baby, baby, Merry Christmas

ベイビー、メリークリスマス


Oh, baby, baby, Merry Christmas (I just want you to know)

ベイビー、メリークリスマス


Oh, baby, baby, Merry Christmas

ベイビー、メリークリスマス


Where every wish comes true

全ての願いが叶う場所で


I love you

愛してるわ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿