Translate

2019年12月19日木曜日

~Fine Line~ Harry Styles










Put a price on emotion

感情に値段を付けてくれ


I'm looking for something to buy

買ってくれる人を探してるんだ


You've got my devotion

キミに何もかも捧げてきた


But man, I can hate you sometimes

でも時々、キミのことが嫌いになってしまうよ


I don't want to fight you

喧嘩なんてしたくないんだ


And I don't want to sleep in the dirt

嫌な気分の中で眠りにつきたくないんだ


We'll get the drinks in

お酒でも飲もう


So I'll get to thinking of her

そうしたら彼女のことを考えられるんだ







We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるよ


We'll be a fine line

僕達は


We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるさ


We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるよ


We'll be a fine line

僕達は


We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるさ





Test of my patience

僕が我慢強いかどうか試してみて


There's things that we'll never know

知らなかったことがわかるかもね


You sunshine, you temptress

キミは太陽で、僕を誘惑するんだ


My hand's at risk, I fold

手が間違ったことをしないように隠す


Crisp trepidation

恐怖を感じさえもする


I'll try to shake this soon

でもすぐに払い除けるさ


Spreading you open

キミの心を開くこと


Is the only way of knowing you

それが唯一キミを知る方法だ







We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるよ


We'll be a fine line

僕達は


We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるさ


We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるよ


We'll be a fine line

僕達は


We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるさ


We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるよ


We'll be a fine line

僕達は


We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるさ


We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるよ


We'll be a fine line

僕達は


We'll be a fine line

僕達は丁度いい関係になるさ










We'll be alright

きっと大丈夫さ


We'll be alright

きっと大丈夫


We'll be a fine line

丁度いい感じになるさ


We'll be a fine line

丁度いい感じになるさ


We'll be alright

きっと大丈夫さ


(Alright, alright, alright)

(僕達は丁度いい関係になるさ)


(We'll be alright)

(僕達は大丈夫だよ)




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿