Translate

2019年12月4日水曜日

~Still New York (Party Pupils Remix)~ MAX feat Joey Bada$$










You were the best nights of my life

キミとの夜は人生で最高だったよ


You got the light that always shines

点けてくれた明かりはいつも輝いてて


I miss the way that you move and the way I get high

一緒にハイになったものが恋しいよ


When you take me to your heights

キミの全てを見せてくれた時


Like I'm standing in the sky

空に立ってるような気分だったんだ


I see your subway cars, and your old graffiti

地下鉄の車とキミが書いた昔のグラフィティ


I breathe your air when I land in another city

別の街でキミが吸ってきた空気を吸ったんだ


I'll be that one that's got you printed on my bones

骨に刻まれた唯一のもの


Yeah, you're all I know

そう、キミは僕の全てさ







Everywhere I go, I ain't changed at all

どこに行っても何も変わらない


Always on my road

いつも同じ道の上にいるんだ


I'll still New York

僕はまだニューヨークにいて


Yeah, the only home that I'll ever know

完璧に理解するのは難しいけど、コンクリートで囲まれた


My concrete walls

たった1つの家なんだ


I'm still New York

僕はまだニューヨークにいる


I'm still New York

ニューヨークにいるんだ


Everywhere I go, I ain't changed at all

どこに行っても何も変わらない


Always on my road

いつも同じ道の上にいるんだ


I'll still New York

僕はまだニューヨークにいる


Yeah, the only home that I'll ever know

完璧に理解するのは難しいけど、コンクリートで囲まれた


My concrete walls

たった1つの家なんだよ


I'm still New York

僕はまだニューヨークにいる


I'm still New York

ニューヨークにいるんだ


Oh, I'm still New York

そう、僕はまだニューヨークにいるんだ










I wanna drive down riverside

川のそばをドライブして下って


See the birds flying on the high line

鳥が空高く飛び立つのを見るんだ


Where the sidewalks burn

歩道が焼けるほど暑くて


And we pray for rain in July

5月の雨に祈りを捧げる


I want the Yankees '99

ヤンキースは1999年が一番良かったな


And the Knicks on a sold out night

ニックスのチケットは今日も売り切れてる


When the curtains close, and the Broadway streets are alive

カーテンが閉まってる時はブロードウェイが賑やかなんだ


I need your heartbeat close, don't you ever leave me

キミの鼓動を近くで感じたいよ、僕から離れないよね?


And I breathe your air when I land in another city

別の街でキミが吸ってきた空気を吸ったよ


And I'll be that one that's got you printed on my bones

骨に刻まれた唯一のもの


Yeah, you'll all I know

そうさ、キミは僕の全てで







Everywhere I go, I ain't changed at all

どこに行っても何も変わらない


Always on my road

いつも同じ道の上にいるんだ


I'll still New York

僕はまだニューヨークにいる


Yeah, the only home that I'll ever know

完璧に理解するのは難しいけど、コンクリートで囲まれた


My concrete walls

たった1つの家なんだ


I'm still New York

僕はまだニューヨークにいるんだ







BK born and raised, I was Godsent

ブルックリンで生まれ育った、神様から授けられたこの命


I used to hit the courts out in Prospect

予想してなかったけど裁判にかけられたり


Taking long walks on my time spent

長い時間をかけて歩いてきたんだ


Just a kid with that Empire State of mind set

思えば俺はニューヨークへ思いを馳せた、ただのガキだった


Keep flipping off a blind deck

ブラインドデッキに中指を立てて


Dipping from the New York cities finest

最高のニューヨークにどっぷり浸かって


Yeah, said I've been up on my New York shit

ニューヨークのダメなところも


Walking down the block with my New York bitch

ニューヨークの女を何度経験しても


I could never leave my city, ain't nothing like it

俺はこの街から離れないさ、こんな最高な街はないからな


Even if I do though, I could never hide it

思った通りにならなかったとしても隠れないぜ


Top down on the West side when I'm driving

ウエストサイドを上から下までドライブする


East side be the only side that I'm riding

イーストサイドはただ1つの居場所なんだ


Top down on the West side when I'm driving

ウエストサイドを上から下までドライブする


East side be the only side that I'm riding

イーストサイドはたった1つの場所で


Top down on the West side when I'm driving

ウエストサイドを上から下までドライブする


East side be the only side that I'm riding

イーストサイドはただ1つの居場所なんだ







I'm still New York

僕はまだニューヨークにいる


I'm still New York

僕はまだニューヨークにいる


I'm still New York

ニューヨークにいる


Oh, I'm still New York

そう、僕はまだニューヨークにいるんだ


I'm still New York

僕はまだニューヨークにいる


I'm still New York

僕はまだニューヨークにいるんだ







Everywhere I go, I ain't changed at all

どこに行っても何も変わらないさ


Always on my road

いつも同じ道の上にいるんだ


I'll still New York

僕はまだニューヨークにいる


Yeah, the only home that I'll ever know

完璧に理解するのは難しいけど、コンクリートで囲まれた


My concrete walls

たった1つの家なんだ


I'm still New York

僕はまだニューヨークにいるんだ










I'm still New York

ニューヨークにいるんだ


I'm still New York

僕はまだニューヨークにいるんだ...


Oh, oh




I ain't changed at all

何も変わらないよ


I ain't changed at all...

僕は何も変わらないんだ...







I'm still New York

俺はまだニューヨークにいるんだ...



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿