Translate

2019年12月1日日曜日

~Flags~ Coldplay









Talked amongst skeletons this morning

今朝、骸骨に囲まれて話しをしたんだ


Aside from all the medicine and health

薬や健康は関係なく


If you could do it all again, would you do it all the same?

もしも、全部やり直せるとしたら、同じようにやり直す?


Is there something that you'd tell your former self?

以前の自分の何か伝えたいことはあるかい?


There were those that wished they'd spun upon a jukebox

ジュークボックスの上で回りたい言う奴らがいたんだ


There were pirates who had never seen the sea

海を見たことのない海賊もいた


But the one recurring theme, the one recurring dream they had

でも、彼らが繰り返し思ってた、繰り返し夢を見てたのは


Was to be whatever they wanted to be

何でもなりたいものになることだったんだ







To be Pyotr Tchaikovsky

ビョードルチャイコフスキーになることだったり


To be free like everyone else

他のみんなと同じように自由になることだった


There will be no flags to warn me, no!

僕に警告してくる国旗なんてないんだ、そうだ!


'Cause I just want to be myself

だって、僕はありのままの自分でいたいだけだから










You'll let telephone in by a region

キミの好きな場所へ電話をかけることが出来るよ


Is there any advice that you could give?

何かアドバイスできることはあるかな?


When you know you're not like them

自分と彼らが違うってわかってるのに


Do you know La Varsovienne?

ワルシャワ労働歌は知ってる?


I know that I am living, but can you show me how to live

僕は自分が生きてることはわかってる、でも僕に生き方を示すことはできるかい?







And the Holy Roman Army

それに神聖ローマ帝国軍は


Said your heart beats like everyone else

キミの心臓はみんなと同じように鼓動を打つと言った


You don't need no flags to tell you who you are

自分が何者かを教えてくれるような国旗なんて必要ないんだ


I just want to be myself

僕はありのままの自分でいたいだけなんだ










La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la




La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la



La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la




La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la









There's an aura that surrounds me

僕はオーロラに囲まれて


There's a different kind of wealth

他とは違った裕福さがあって


And I don't need flags to know you're really something

自分が特別だって思うために、国旗なんていらないんだ


And I just love you for yourself

僕はただキミのためにキミを愛すんだ


Oh, I just love you for yourself

僕はただ、キミのために愛すんだ










La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la



La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la




La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿