Translate

2021年10月19日火曜日

~Cosmic Dancer~ T. Rex

 


I was dancing when I was twelve

踊ってたんだ、12歳の頃に


I was dancing when I was twelve

踊ってたんだよ、12歳の頃に


I was dancing when I was out

踊ってたんだ、出かけて


I was dancing when I was out

出かけて踊ってたんだ




I danced myself right out the womb

僕は子宮から躍り出て


I danced myself right out the womb

子宮から躍り出て


Is it strange to dance so soon?

こんなに早く出るのはおかしいのかな?


I danced myself right out the womb

子宮から躍り出たって




I was dancing when I was eight

僕は踊ってたんだ、8歳の頃


I was dancing when I was eight

僕は踊ってたんだ、8歳の頃


Is it strange to dance so late?

こんなに遅く踊るのはおかしいのかな?


Is it strange to dance so late?

こんなに遅く踊るのはおかしいのかな?




I danced myself into the tomb

僕はお墓に踊り込んだ


I danced myself into the tomb

僕はお墓に踊り込んだ


Is it strange to dance so soon?

こんなに早く出るのはおかしいのかな?


I danced myself right out the womb

墓に躍り込んだって




Is it wrong to understand

人の心に宿る恐怖を


The fear that dwells inside a man?

理解するのはおかしいのかな?


WHat's it like to be a loon?

馬鹿になるってどんな感じなのかな?


I liken it to a balloon

風船に例えてみよう




I danced myself right out the womb

僕は子宮から躍り出て


I danced myself right out the womb

子宮から躍り出て


Is it strange to dance so soon?

こんなに早く出るのはおかしいのかな?


I danced myself into the tomb

お墓に踊り込んだって


But then again, once more

でも、もう一度




I danced myself right out the womb

僕は子宮から躍り出て


I danced myself right out the womb

子宮から躍り出て


Is it strange to dance so soon?

こんなに早く出るのはおかしいのかな?


I danced myself right out the womb

子宮から躍り出たって



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿