Translate

2021年10月5日火曜日

~When I'm Alone~ Ananya Birla

 


Tell me what you can recall about me

私のことをどう考えてるか


Who was that girl

教えて、その娘は誰だったの


What was that world

その娘の世界は何だったのかって


All the things I did before

昔、やってたことが


Can't seem to do them anymore

もう、出来なくなったみたいで


Who was that girl

その娘は誰だったのか


What was that world

その娘の世界は何だったのか


No, no, no

いや、違うの




Maybe I could get to know me

多分、私は自分のことを理解することができるの


"And what" I need, when I'm alone

私は1人の時に必要なことも


Slowly I could learn to love me

そうしたらゆっくりと自分のことが好きになるかもね


"And what" I see, when I am alone

そして、私は1人の時に見えてることもね




I can feel the eyes on me

私は世間からの目線を感じるの


But can they truly ever see

でも、彼らはホントに見えるのかな?


Who is that girl?

その娘は誰なの?


What is her world?

その娘の世界は何なの?


So can I know when to care

私はいつ、気にすれば良いのか教えてくれる?


Or can I just learn to love myself again

それか自分のことをどうやって大事にすれば良いのか学べる?




Maybe I could get to know me

多分、私は自分のことを理解することができるの


"And what" I need, when I'm alone

私は1人の時に必要なことも


Slowly I could learn to love me

そうしたらゆっくりと自分のことが好きになるかもね


"And what" I see, when I am alone

そして、私は1人の時に見えてることもね




I can feel me getting stronger

私は一言の言葉とささやきを


With every word and whisper

言われる度に苦しんでるけど


I've been bleeding

私自身が強くなってる気がするの


I have learnt how to heal

私は治し方を覚えたの


Now an I something to believe in

今、私は信じても良い人になっのよ




Maybe I could get to know me

多分、私は自分のことを理解することができるの


"And what" I need, when I'm alone

私は1人の時に必要なことも


Slowly I could learn to love me

そうしたらゆっくりと自分のことが好きになるかもね


"And what" I see, when I am alone

そして、私は1人の時に見えてることもね



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿