Translate

2021年10月9日土曜日

~Stand By Me~ Ben E King

 


When the night has come

夜が来て


And the land is dark

辺りは暗くなって


And the moon is the only light we'll see

月明かりしか見えなくなっても


No, I won't be afraid

怖くなんてないんだ


No, I won't be afraid

僕は


Just as long as you stand

ただ、キミがそばにいてくれれば


Stand by me

僕のそばに




So darling, darling

だからダーリン


Stand by me

僕のそばに


Oh, stand by me

僕のそばにいて


Oh, stand

そばに


Stand by me

僕のそばにいてよ




If the sky that we look upon

もしも、見上げた空が


Should tumble and fall

ひっくり返って落ちてきても


Or the mountains should crumble to the sea

山々が海に崩れていっても


I won't cry, I won't cry

僕は泣かないよ


No, I won't shed a tear

僕は涙なんてこぼさない


Just as long as you stand

ただ、キミがそばにいてくれれば


Stand by me

僕のそばに




So darling, darling

だからダーリン


Stand by me

僕のそばに


Oh, stand by me

僕のそばにいて


Oh, stand

そばに


Stand by me

僕のそばにいてよ




Whenever you're in trouble

困った時はいつも


Won't you stand by me

僕のそばにおいで


Oh stand by me

僕のそばに


Won't you stand

おいでよ


Oh, stand

僕のそばに


Stand by me

僕のそばにおいで



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿