Translate

2022年4月27日水曜日

~Alien~ Caliban

 


I'm a dreamer

僕は夢想家


My roots are inside of me

僕のルーツは僕の内側に息ついて


I'm a loner

一匹狼で


I am debris

石屑で


I'm walking on clouds

天にも上る心地さ


Restless but deeply at ease

落ち着くことはないよ、でも深い安らぎを感じるんだ


Into the now

今に向かって


Would you follow me?

キミは僕についてくる?


Would you follow me?

キミは




I am an alien

僕はエイリアン


I wander alone into the unknown

道の世界に独り彷徨って


I am an alien

僕はエイリアン


I'm coming home wherever I go

どこへ行ったところで、僕は家に帰るんだ


Where do you belong?

キミの居場所はどこ?


Where do you belong?

キミの居場所は?


I'm never alone, I'm never alone

僕が孤独になったことはないよ


The self and the shadow

自分とこの影を


I can't let it go

手放すことはできないんだ


I'm coming home wherever I go

どこに行っても、僕は家に帰るんだ


My heart is the root

僕の心臓がルーツなんだから


From witch everything grows

そこから全てが育ったんだ


Would you follow me?

キミは僕についてくる?




I am an alien

僕はエイリアン


I wander alone into the unknown

道の世界に独り彷徨って


I am an alien

僕はエイリアン


I'm coming home wherever I go

どこへ行ったところで、僕は家に帰るんだ


Where do you belong?

キミの居場所はどこ?


You belong to no one

キミは誰とも繋がりがなくて


Where do you belong?

キミの居場所はどこ?


You belong to no one

キミは誰とも繋がりがなくて


I am an alien

僕はエイリアン


I wander alone into the unknown

道の世界に独り彷徨って


I am an alien

僕はエイリアン


I'm coming home wherever I go

どこへ行ったところで、僕は家に帰るんだ


Where do you belong?

キミの居場所はどこ?


You belong to no one

キミは誰とも繋がりがなくて


Where do you belong?

キミの居場所はどこ?


You belong to no one

キミは誰とも繋がりがなくて



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿