Translate

2022年4月30日土曜日

~You Ruined Nirvana~ Mckenna Grace

 


Roll down the windows and scream

窓を開けて、叫べ


"Boulevard of Broken Dreams"

「ブールヴァード・オブ・ブロークンドリームス」


But nothing's ever what it seems

でも見た目と同じものなんてなくて


You made me hate being fifteen

15歳でいることを、嫌にさせたのはあなたなの


I'm so over it

もう無理よ


Yeah, you're so full of shit

そう、あなたはクソだらけ


Yeah, everything you do

そう、やることなすこと


And, I'm so over it

もう無理なの


And, I'm so over it

もう、無理


You put me in a heart shaped box

あなたは私をハートシェイプドボックスに入れて


Now you only ever call me when you're high

今じゃハイになってる時しか電話してくれない


You know you ruined Nevermind

あなたがネバーマインドを台無しにしたの


Now, every song's about you in my mind

今、あなたのことを歌った曲は全部私の心の中よ


So what if we broke up?

じゃあ、もしも私たちが別れたらどうする?


I don't ever think about you

私はあなたのことなんて考えない


But the worst thing that you ever did

でもあなたがした一番ひどいことって言えば


You ruined Nirvana

ニルヴァーナを台無しにしたこと


And I can't forgive you for that

それだけは許せないわ




Can't walk into my closet without seeing your face

クローゼットに行くまでに、あなたの顔が目に入るの


'Cause all my favorite T-shirts are all your favorite band names

私の好きなTシャツは全てあなたの好きなバンドのTシャツだから


I'm so over it

もう無理よ


Yeah, you're so full of shit

そう、あなたはクソだらけ


Yeah, everything you do

そう、やることなすこと


Oh, I'm so over it

もう無理なの


I'm so over it

もう、無理


You put me in a heart shaped box

あなたは私をハートシェイプドボックスに入れて


Now you only ever call me when you're high

今じゃハイになってる時しか電話してくれない


You know you ruined Nevermind

あなたがネバーマインドを台無しにしたの


Now, every song's about you in my mind

今、あなたのことを歌った曲は全部私の心の中よ


So what if we broke up?

じゃあ、もしも私たちが別れたらどうする?


I don't ever think about you

私はあなたのことなんて考えない


But the worst thing that you ever did

でもあなたがした一番ひどいことって言えば


You ruined Nirvana

ニルヴァーナを台無しにしたこと


And I can't forgive you for that

それだけは許せないわ




Break my heart

私の心を壊して


Tear me apart

私をズタズタにして


Run me over with your car

あなたの車で轢いてしまえばいい


But don't fuck with my favorite songs

でも、私の好きな曲を壊さないで




You put me in a heart shaped box

あなたは私をハートシェイプドボックスに入れて


Now you only ever call me when you're high

今じゃハイになってる時しか電話してくれない


You know you ruined Nevermind

あなたがネバーマインドを台無しにしたの


Now, every song's about you in my mind

今、あなたのことを歌った曲は全部私の心の中よ


So what if we broke up?

じゃあ、もしも私たちが別れたらどうする?


I don't ever think about you

私はあなたのことなんて考えない


But the worst thing that you ever did

でもあなたがした一番ひどいことって言えば


You ruined Nirvana

ニルヴァーナを台無しにしたこと


And I can't forgive you for that

それだけは許せないわ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿