Translate

2022年4月26日火曜日

~Time~ Freddie Mercury

 


Time waits for nobody

時間は待ってくれない


Time waits for nobody

時間は


We all must plan our hopes together

一緒になって希望を設計しないと


Or we'll have no more future at all

僕達にはもう未来なんてないだろ


Time waits for nobody

時は誰を待ってもくれないんだから




We might as well be deaf and dumb and blind

僕達なんて聴覚障害と愚か者、盲人と同じ


I know that sounds unkind

突き放した言い方だって思う


But it seems to me we've not listened to 

でも、僕達は耳を傾けたり


Or spoken about it at all

話し合うこともしてこなかった様に思える


The fact that time is running out for us all

僕達みんなにもう時間がないって事実に




Time waits for nobody

時間は待ってくれない


Time waits for no one

誰も待ってくれない


We've got to build this world together

一緒になってこの世界を築かないと


Or we'll have no more future at all

僕達に未来なんてないだろう


Because time

なぜなら時は


It waits for nobody

誰も待ってくれないんだから




You don't need me to tell you

何がいけないのか


What's gone wrong, what's going on

何が起こってるのか言わなくても


But it seems to me we've not cared enough

でも、僕達は注意が足りなかったみたい


Or confided in each other at all

お互いを信じてこなかった


It seems that we've all got our backs against the wall

僕達はみんなもう後が無いようだ




Time waits for nobody

時間は待ってくれない


Time waits for no one

誰も待ってくれない


We've got to build this world together

一緒になってこの世界を築かないと


Or we'll have no more future at all

僕達に未来なんてないだろう


Time waits for nobody

時間は待ってくれない


Time waits for no one

誰も待ってくれない


Let's learn to be friends, with one another

お互いに友達になれるようにしないと


Or we'll have no more future at all

僕達に未来なんてないだろう




Time, time, waits for nobody waits for nobody

時間は、誰も待ってくれない


Time time time time waits for nobody at all

時は、少しも待ってくれない


Time waits for nobody

時は誰も待ってくれない


Time don't wait waits for no one

誰も待ってくれないんだ


Let us free this world for ever

永遠にこの世界を解放して


And build a brand new future for us all

僕達みんなのために新しい未来を築こう


Time waits for nobody, nobody, nobody

時間は誰のことも


For no one

待ってくれないんだ


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿