Translate

2022年4月28日木曜日

~Free In The Knowledge~ The Smile

 


Free in the knowledge

知識の自由


That one day this will end

いつか、これは終わるという


Free in the knowledge

知識の自由


That everything is change

全ては変わっていくという


And this

そしてこれは


Was just a bad moment

ただ、悪い瞬間だったんだ


We were fumbling around

僕達は手探りで探し回って


But we won't get caught like that

でも、僕達はそんな風に捕まらないよ


Soldiers on our backs

背中に兵士たちが


We won't get caught like that

僕達はそんな風に捕まりはしないよ




A face using fear to try to keep control

恐怖で支配を保とうとする顔だね


But when we get together, well then, who knows

でも、僕達が一緒なら誰がわかるんだ


If this

もしもこれが


Was just a bad moment

ただ悪い瞬間だったら


We were fumbling around

僕達は手探りで探し回ってたんだ




But we won't get caught like that

でも、僕達はそんな風に捕まらないよ


Soldiers on our backs

背中に兵士たちが


We won't get caught like that

僕達はそんな風に捕まりはしないよ


I talk to the face in the mirror

鏡の中の顔に話しかけるんだ


But he can't get through

でも、彼には通じないらしい


I said it's time that you deliver

そろそろ成し遂げる時だって言っただろ


'Cause we see through you

だって、キミを見ればわかるんだ




I talk to the face in the mirror

鏡の中の顔に話しかけるんだ


But he can't get through

でも、彼には通じないらしい


Turns out we're in this together

結局のところ、僕達は一緒さ


Both me and you

キミも僕もね


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿