Translate

2018年5月28日月曜日

~Privilege~ The Weeknd










Enjoy your privileged life

恵まれた人生を楽しんだらいいのさ




'Cause I'm not gonna hold you through the night

だって、僕はキミを一晩中抱きしめれないからね




We said our last goodbyes

もう僕達は終わったんだよ




So, let's just try to end it with a smile

だから、最後は笑ってサヨナラしようよ







And I don't wanna hear that you are suffering

キミの苦しみなんてもう聞きたくないんだ




You are suffering no more

もう苦しまなくていいよ




'Cause I held you down when you were suffering

だって、キミの痛みを僕が強く抱きしめるから




You were suffering

キミは本当に辛そうだった










Blues away, way, way

悲しみが消えてなくなって欲しい




I got two red pills to take the blues away

赤色の痛み止めを二錠飲んだから、憂鬱は消えるのさ




Blues away, way, way

悲しみが無くなって欲しいんだ




I got two red pills to take the blues away

赤色の痛み止めを二錠飲んだから、憂鬱は消えてなくなるのさ




And I'ma fuck the pain away, and I know I'll be Okay

この憂鬱が無くなれば、僕は大丈夫さ




They said our love is just a game, I don't care what they say

彼らは、僕達の恋愛はただのゲームだって言うけど、そんなの関係ないんだよ




But I'ma drink the pain away, I'll be back to my old ways

でも、僕がこの痛みを消し去れば、また昔に戻れるんだ




And I got two red pills to the blues away, oh

赤色の痛み止めを二錠飲んだから、憂鬱は消えるのさ







I don't wanna hear that no more, no more

もう僕は聞きたくないんだ




No more, no more

二度と




I don't wanna hear that no more

もう、二度と聞きたくないんだよ










Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿