Translate

2018年5月30日水曜日

~The Kiss Of Dawn~ HIM










Blinded I am and so are you

前が見えない僕と君




By shedding tears

流れる涙のせいで




Confusion that separates us two

2人を引き裂くような混沌




We hold dear

僕達はそれを大切にするんだ




Just look into my eyes

ただ、僕の目だけを見て




Kiss our fears goodbye

僕達の恐怖にサヨナラのキスをしよう







I'm reaching for your shadow

僕はキミの影に手を伸ばしてるんだ




Drowning in the kiss of dawn

夜明けのキスに溺れたまま




Touching the pain that you left me with

キミが残して行った痛みに触れて




At the kiss of dawn

夜明けのキスからね










I'm tried of the games, I'm playing with you

ゲームには飽きたんだ、僕はキミと遊んでる




When you're not here

キミがここに居ない時は




Death frees from the fear of dying

死が僕達を恐怖から解放してくれるんだ




It's true, have no fear

本当だよ、心配しないでいい




Let me look into your eyes

キミの目を僕に覗かせてよ




And see death pass us by

そして、僕達の横を通り過ぎる死を見てみてよ







I'm reaching for your shadow

僕はキミの影に手を伸ばしてるんだ




Drowning in the kiss of dawn

夜明けのキスに溺れたまま




Touching the pain that you left me with

キミが残して行った痛みに触れて




At the kiss of dawn

夜明けのキスからね




I'm reaching for your shadow

僕はキミの影に手を伸ばしてるんだ




Drowning in the kiss of dawn

夜明けのキスに溺れたまま




Touching the pain that you left me with

キミが残して行った痛みに触れて




At the kiss of dawn

夜明けのキスからね










I'm reaching for your shadow

僕はキミの影に手を伸ばしてるんだ




Drowning in the kiss of dawn

夜明けのキスに溺れたまま










Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿