Translate

2018年5月31日木曜日

~The Messenger~ Linkin Park










When you feel you're alone

孤独を感じるとき




Cut off from this cruel world

この世界で独りぼっちになった気分になる時




Your instinct's telling you to run

本能が逃げろって叫んでる時




Listen to your heart

心の声に耳を澄ませて




Those angel voices

天使の声に




They'll sing to you

その声がキミのために歌うだろう




They'll be your guide back home

家に戻って来れるように、道の案内をしてくれるだろう







When life leaves us blind

人生が僕達の目を閉ざしている時




Love keeps us kind

愛は僕達の心を優しくしてくれるんだ




It keeps us kind

僕達の心を穏やかにしてくれるんだ










When you've suffered enough

十分苦しんできた時




And your spirit is breaking

キミの魂が折れてしまった時




You're growing desperate from the fight

争いから絶望が育ってる時




Remember you're loved

愛されていることを思いだして




And you always will be

常にその事実に変わりがないことを




This melody will bring you right back home

このメロディが家への道を正しく導いてくれるから







When life leaves us blind

人生が僕達の視界を遮る時




Love keeps us kind

愛は僕達の心を優しくしてくれるんだ




When life leaves us blind

人生が僕達の目を閉ざしている時




Love keeps us kind

愛は僕達の心を穏やかにしてくれるんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿