Translate

2018年5月1日火曜日

~Whatya Want From Me~ Adam Lambert










Hey, slow it down

ねえ、落ち着いてよ




Whatya want from me

僕に何を望んでるの?




Whatya want from me

僕になにを




Yeah, I'm afraid

僕は怖いんだ




Whatya want from me

僕に何をして欲しいの?




Whatya want from me

僕にどうして欲しいの




There might have been a time

自分をさらけ出そうとした




When I would give myself away

時期もあったかもしれないね




(Ohh) Once upon a time

かつては




I didn't give a damn

気にもしてなかったよ




But now here we are

でも今、僕達はここに居るんだ




So whatya want from me

だから、キミは僕に何を求めてるの?




Whatya want from me

僕になにを







Just don't give up

ただ、諦めないで




I'm workin' it out

僕がなんとかするよ




Please don't give in

どうか、屈しないでくれ




I won't let you down

がっかりさせたりしないから




It messed me up, need a second to breathe

混乱してるんだ、一息つかせてよ




Just keep coming around

ただ、立ち寄ってくれればいいから




Hey, whatya want from me

ねえ、僕に何を求めてるの?




Whatya want from me

僕にどうして欲しいの?




Whatya want from me

僕になにを










Yeah, it's plain to see

そうさ、明白なんだ




That baby you're beautiful

キミが美しいってことは




And there's nothing wrong with you

キミは何も悪くない




It's me, I'm a freak

僕なんだ、僕はヘンな人だから




But thanks for lovin' me

でも、僕を愛してくれてありがとう




Cause you're doing it perfectly

だって、キミは完璧に僕を愛してくれてるよね










There might have been a time

キミを遠ざけようとしたときも




When I would let you slip away

あったかもしれない




I wouldn't even try but I think

僕はもう、そんなことしないけど




You could save my life

キミは僕を救うことが出来たんじゃないかって思うんだ







Just don't give up

ただ、諦めないで




I'm workin' it out

僕がなんとかするよ




Please don't give in

どうか、屈しないでくれ




I won't let you down

がっかりさせたりしないから




It messed me up, need a second to breathe

混乱してるんだ、一息つかせてよ




Just keep coming around

ただ、立ち寄ってくれればいいから




Hey, whatya want from me

ねえ、僕に何を求めてるの?




Whatya want from me

僕にどうして欲しいの?




Whatya want from me

僕になにを




Just don't give up on me

ただ、僕を見捨てないでほしい




I won't let you down

がっかりさせたりしないから




No, I won't let you down

絶対にがっかりさせないから










So

だから







Just don't give up

ただ、諦めないで




I'm workin' it out

僕がなんとかするよ




Please don't give in

どうか、屈しないでくれ




I won't let you down

がっかりさせたりしないから




It messed me up, need a second to breathe

混乱してるんだ、一息つかせてよ




Just keep coming around

ただ、立ち寄ってくれればいいから




Hey, whatya want from me

ねえ、僕に何を求めてるの?




(Whatya want from me)






Whatya want from me

僕にどうして欲しいの?




Whatya want from me

僕になにを求めてるの?










Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿