Translate

2018年6月1日金曜日

~Something About Us~ Daft Punk










It might not be the right time

正しいタイミングじゃないかもしれないんだ




I might not be the right one

僕は相応しい人じゃないかもしれない




But there's something about us I want to say

でも、そこには僕達についての何かがあるって、僕は言いたいんだ




'Cause there's something between us anyway

だって、僕達の間には何かがあるからね







I might not be the right one

僕は相応しい人じゃないかもしれない




It might not be the right time

正しいタイミングじゃないかもしれない




But there's something about us I've got to do

でも、そこには僕達の何かがあって、僕はそれをしなければいけないんだ




Some kind of secret I will share with you

これからキミと分かち合う何かの秘密を










I need you more than anything in my life

人生の何よりもキミを必要としてるんだ




I want you more than anything in my life

人生の何よりも、キミの存在を求めてるんだ




I'll miss you more than anyone in my life

僕は誰よりもキミのことを思うだろうね




I love you more than anyone in my life

誰よりも、キミのことを愛してるんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿