Translate

2018年6月2日土曜日

~Saturday~ Cunnie Williams feat Monie Love










I'm happy the week is over

一週間が終わって、嬉しいんだよ




Time to Saturday to begin

土曜日が始まる時間なんだ




Gonna get out I'm gonna party

外に出て、僕はパーティーに行く




Telephone all of my friends

僕の友達みんなに電話を掛けるんだ




Morning is looking good and I'm ready

朝の調子は良さそうで、僕の準備も万端




Spent all day polishing my Ben

車を磨くことに一日をかける




Cause it's Saturday in the city

だって、今日は都会の土曜日だからね




Feelin' right to the night to begin

夜の始まりを心地よく感じるんだ







You work yourself so hard all week long

キミは一週間ずっと仕事を頑張ったんだ




Now it's time that you get your groove on

今からは自分のリズムにのる時間




Week is over Friday's at an end

金曜日の終わりに来てる




I can't wait

待ちきれない




I can't wait

僕は待ちきれないんだ




For Saturday to begin!

土曜日の始まりが!




Oh oh I can't wait

待ちきれない




Down on a Saturday

土曜日を楽しむんだ




I can't wait, ey ey eyy

待ちきれないよ










(Yeah yeah yeah)






I like to party (yeah baby me too)

僕はパーティーが好きなんだ(そうさ、僕も)




Till the sun comes up in the morn (huh huh)

朝日が昇るまで




It's the end of the week and I'm out on the street

一週間の終わりに僕は街をぶらつく




Tryin' to find something to get into get into, get into (huh huh huh)

何か心惹かれるものを探してね...




Cause I've got to get down down down down (get down baby)

だって、僕は踊らないとダメになっちゃうから




I can't stay at home (huh huh)

家でじっとしてることなんて出来ないんだ




Got to get out and hear me some music (that's right)

外に出て、自分に音楽を聞かせる




Saturday don't you know here I come here I come (hmm)

ここに僕が居ることを、土曜日、キミは知ってるんだろ?







You work yourself so hard all week long (all week baby)

キミは一週間ずっと仕事を頑張ったんだ(毎週ね)




Now it's time that you get your groove on (that's right)

今からは自分のリズムにのる時間(そうさ)




Week is over Friday's at an end

金曜日の終わりに来てる




I can't wait

待ちきれない




I can't wait

僕は待ちきれないんだ




For Saturday to begin!

土曜日の始まりが!




I can't wait

待ちきれない




Getting down, oh yeah

パーティーで踊るんだ




Saturday

土曜日を




I can't wait

待ちきれないよ




Getting down on Saturday

土曜日を楽しむんだ




Saturday

土曜日を




I can't wait

僕は待ちきれないんだ




Oh oh getting down on Saturday

土曜日を楽しむんだ




No no no getting down on a Saturday

僕は、土曜日を楽しむんだ




(Gradually feel me, blackout)

(少しづつ僕を感じて、ブラックアウトするんだ)







I can't wait Saturday

土曜日が




I can't wait

僕は待ちきれないんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿