Translate

2018年6月4日月曜日

~Change~ Charlie Puth










One, two, three, four

1,2,3,4




Why are we looking down

何で僕達は見下してしまうんだろう?




On our sisters and brothers?

仲間と、周りの人々を




Isn't love, all that we got?

僕達にあるのは愛だけ、じゃないのかな?




Don't we know everyone's

みんな、わかってるはずだよね




Got a father and mother?

すべての人々に父親や母親が居ること




The day we know we're all the same

みんな同じなんだって気づく日が来たら




Together we can make that change

僕達は変われるはずなんだ










Look around, there are too many of us crying

周りを見てごらん、多くの人達が涙に溢れてるよ




And not enough love to go around

まだ、愛が行き渡ってないんだ




What a waste, another day

また、一日を無駄にしてしまった




Another good one dying

また、一人の大事な命が終わっていく




But I know that the world will change

でも、僕には世界は変わっていくって分かるんだ




The day we know we're all the same

僕達は同じなんだって気づく日が来れば










Why can't we just get along?

何で、仲良く出来ないんだろうね?




If loving one another's wrong

もしも、誰かを愛することが他の誰かにとって謝りなのなら




Then how are we supposed to

僕達はどうやって




Get close to each other?

お互いの距離を縮めればいいのかな?




We gotta make that change, yeah

僕達は変わらなきゃいけないんだ




Why can't we just get along?

何で、仲良くなれないのかな?







What a waste it would be to deny somebody

誰かを否定することなんて意味がないんだ




Of a chance to be theirselves

そんなことよりも、自分自身を持つべきなんだ




What a waste it would be if we hurt for nothing?

意味もなく人を傷つけるもの無駄なことさ




But I know that the world can change

でも、世界は変えれるって僕には分かるんだ




The day we know we're all the same

僕達は平等なんだって気づいた日に







Why can't we just get along?

何で、仲良く出来ないんだろうね?




If loving one another's wrong

もしも、誰かを愛することが他の誰かにとって謝りなのなら




Then how are we supposed to

僕達はどうやって




Get close to each other?

お互いの距離を縮めればいいのかな?




We gotta make that change, yeah

僕達は変わらなきゃいけないんだ










I know we could break apart

僕達は離れ離れになる可能性もあったけど




We don't have to go that way

何もそんな生き方をする必要もないんだよ




Not today

少なくても今日はね







Why can't we just get along?

何で、仲良く出来ないんだろうね?




If loving one another's wrong

もしも、誰かを愛することが他の誰かにとって謝りなのなら




Then how are we supposed to

僕達はどうやって




Get close to yeah

お互いの距離を縮めればいいのかな?




Why can't we just get along?

何で、仲良くなれないんだろう?




If loving one another's wrong

もしも、誰かを愛することが他の誰かにとって謝りなのなら




Then how are we supposed to

僕達はどうやって




Get close to each other?

お互いの距離を縮めればいいのかな?



We gotta make that change, yeah

僕達は変わらなきゃいけないんだ







The change, yeah

変わらなきゃ










Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿