Translate

2018年6月8日金曜日

~Deep End~ Daughtry










I'm underwater

僕は水の中に居る




And I'm on fire

でも、僕の中には燃えるものがあるんだ




There's nothing wilder than my heart

僕の心よりも広大なものは存在しない




Just let the current

今、感情を起こすんだ




Set an emotion

そうすれば




Then nothing can keep us apart

誰も僕達を引き止めることが出来ないからね







We're all swimming into the light

僕達は光の中へ泳ぐんだ




I want you by my side

キミに僕のそばに居て欲しいんだ




And I'm right here waiting for you

そして、僕はここでキミを待ってる




We're all living on borrowed time

僕達はみんな借りた時間を生きてるんだ




I've been holding my breath all night

僕は一晩中息を止めて




Waiting for you

キミを待ってるんだ




I'm diving into the deep end

僕は一番深い所まで進んで行く




And I'm not scared

怖くないんだ




I'm not scared

僕は




And I've been way over my head

困難な道を進んで行くよ




And I'm not scared

怖くない




I'm not scared, no

僕は、怖くなんかないんだよ










I am an island

僕は島で




You are an ocean

キミは海




I wanna float here in your arms

僕は、キミの腕の中で浮かんでいたいんだ




High as a mountain

山のように高くて




Deep in devotion

深く愛す




There's nothing wilder than your heart

キミの心よりも広大なものは存在しないんだ







We're all swimming into the light

僕達は光の中へ泳ぐんだ




I want you by my side

キミに僕のそばに居て欲しいんだ




And I'm right here waiting for you

そして、僕はここでキミを待ってる




We're all living on borrowed time

僕達はみんな借りた時間を生きてるんだ




I've been holding my breath all night

僕は一晩中息を止めて




Waiting for you

キミを待ってるんだ




I'm diving into the deep end

僕は一番深い所まで進んで行く




And I'm not scared

怖くないんだ




I'm not scared

僕は




And I've been way over my head

困難な道を進んで行くよ




And I'm not scared

怖くない




I'm not scared, no

僕は、怖くなんかないんだよ










I'd follow you straight to the bottom

一番深い所まで迷わずにキミについて行くよ




Not afraid hell or high water

怖がらないで、地獄も絶頂も




I wanna dive into you

キミの中へ潜りたいんだ




I'd follow you straight to the bottom

一番深い所まで迷わずにキミについて行くよ




Not afraid hell or high water

怖がらないで、地獄も絶頂も




I wanna dive into you

キミの中へ潜りたいんだ










I'm underwater

僕は水の中に居る




And I'm on fire

でも、僕の中には燃えるものがあるんだ







I'm diving into the deep end

僕は一番深い所まで進んで行く




And I'm not scared

怖くないんだ




I'm not scared

僕は




And I've been way over my head

困難な道を進んで行くよ




And I'm not scared

怖くない




I'm not scared, no

僕は、怖くなんかないんだよ










I'd follow you straight to the bottom

一番深い所まで迷わずにキミについて行くよ




Not afraid hell or high water

怖がらないで、地獄も絶頂も




I wanna dive into you

キミの中へ潜りたいんだ




I'd follow you straight to the bottom

一番深い所まで迷わずにキミについて行くよ




Not afraid hell or high water

怖がらないで、地獄も絶頂も




I wanna dive into you

キミの中へ潜りたいんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿