Translate

2018年6月12日火曜日

~Break The Rules~ Charli XCX










Electric lights

ネオンの明かりが


Blow my mind

私の心を吹き飛ばすの


But I feel alright

でも、私は平気


And ever stop, it's how we ride

止まることなんてないの、それが私達のやり方


Comin' up until we die

死ぬまで止まらないの


You catch my eye

あなたは私の目を引いたわ


Bitch, you wanna fly

飛び立ちたいんでしょ?


I'm so alive

私は絶好調だわ


Never stop, it's how we die

止まることなんてないの、それが私達のやり方


Comin' up until we die

死ぬまで止まらないわ







I don't wanna go to school

学校なんて行きたくないの


I just wanna break the rules

私はただ、ルールを破りたいだけ


Boys and girls across the world

世界中の男の子も女の子も


Putting on our dancing shoes

ダンスシューズを履いて


Going to the discotheque

ディスコに行くの


Getting high and getting wrecked

ハイになって、めちゃくちゃになって


I don't wanna go to school

学校なんて行きたくないの


I just wanna break the rules

ただ、ルールを破りたいだけ


I don't wanna go to school

学校なんて行きたくないの


I just wanna break the rules

私はただ、ルールを破りたいだけ


Boys and girls across the world

世界中の男の子も女の子も


Putting on our dancing shoes

ダンスシューズを履いて


Going to the discotheque

ディスコに行くの


Getting high and getting wrecked

ハイになって、めちゃくちゃになって


I don't wanna go to school

学校なんて行きたくないの


I just wanna break the rules

ただ、ルールを破りたいだけ







I'm such a star

私はスターで


Queen boulevard

大通りのクイーンなの


Blaze through the dark

暗闇の炎なの


And never stop, it's how we ride

止まることなんてないわ、それが私達のやり方


Coimn' up until we die

死ぬまで止まらないわ







I don't wanna go to school

学校なんて行きたくないの


I just wanna break the rules

私はただ、ルールを破りたいだけ


Boys and girls across the world

世界中の男の子も女の子も


Putting on our dancing shoes

ダンスシューズを履いて


Going to the discotheque

ディスコに行くの


Getting high and getting wrecked

ハイになって、めちゃくちゃになって


I don't wanna go to school

学校なんて行きたくないの


I just wanna break the rules

ただ、ルールを破りたいだけ







Get my guitar

ギターを持って


Sunglasses on

サングラスをかけて


So light it up

タバコに火を点けて


And never stop, it's how we ride

止まることなんてないわ、それが私達のやり方


Coimn' up until we die

死ぬまで止まらないわ







I don't wanna go to school

学校なんて行きたくないの


I just wanna break the rules

私はただ、ルールを破りたいだけ


Boys and girls across the world

世界中の男の子も女の子も


Putting on our dancing shoes

ダンスシューズを履いて


Going to the discotheque

ディスコに行くの


Getting high and getting wrecked

ハイになって、めちゃくちゃになって


I don't wanna go to school

学校なんて行きたくないの


I just wanna break the rules

ただ、ルールを破りたいだけ




Na na na na na na na na na na na na




Na na na na na na na na na na na na




Na na na na na na na na na na na na




Na na na na na na na na na na na na




Na na na na na na na na na na na na









Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿