Translate

2019年9月10日火曜日

~Connection~ One Republic










These days my waves get lost in the oceans

最近、僕の起こす波は海に消えていくんだ


Seven billion swimmers, man I'm going through the motions

7億人のスイマー、僕もそのフリをしてるんだ


Sent up a flare, I need love and devotion

発煙筒の放つ、僕に愛と献身が必要なんだ


Traded for some faces that I never know, notion

自分の知らない顔を選んだんだ


Maybe I should try to find the old me

顔を昔の自分を探そうとしてたんだろうね


Take me to the places and the people that know me

僕のことを知ってる人の場所に連れっててよ


Tryin' to disconnect, thinking maybe you could show me

関係を断とうとしてたけどキミは示してくれるんだろ?


If there's so many people here, then why am I so lonely?

もしも、ここに沢山の人がいるのに何で僕はこんなに孤独なのかな?







Can I get a connection?

僕も繋がっていいかな?


Can I get, can I get a connection?

繋がっていいかな?


Can I get a connection?

僕も繋がっていいかな?


Can I get, can I get a connection?

繋がっていいかな?










Real friends, good friends hard to find, let's face it

本当の友達、いい友達、見つけるのは難しいけどそれに向き合うんだ


Find the perfect tone and there's a flood in the basement

息が合う人を見つけるんだ、見えない所に沢山いるんだから


Made a couple dollars now and I ain't tryin' to chase it

いくらか稼いだけど、もうお金は追いかけないよ


Kids from Oklahoma, man I ain't basic

僕はオクラホマのガキだよ、普通じゃない


I'm just tryin' to paint the picture for me

自分のために将来を描こうとしてるんだ


Something I could give a damn about at maybe 40

40歳になれば何かを与えれるんだろうね


Years and I be ready and willing and able to edit the story

年が経って、僕は喜ばしく人生を描く準備ができてるよ


Cause there's so many people here to be so damn lonely

だって、沢山の人がここに孤独になりに来てるから







Can I get a connection?

僕も繋がっていいかな?


Can I get, can I get a connection?

繋がっていいかな?


Can I get a connection?

僕も繋がっていいかな?


Can I get, can I get a connection?

繋がっていいかな?


I can see it in my, see it in my reflection

見えるんだ、自分の反射で見えるんだ


Oh, can I get a connection?

僕も繋がっていいかな?


Can I get, can I get a connection?

繋がってもいいかな?


Lonely

孤独なんだ










Right now, right now, I'm switching to a new lane

今、僕は新しいレーンに移ってるんだ


Foot to the floor, man searching for the real thing

フロアに出て本当を探してるんだ


Meet somebody else, sometimes ain't no shame

誰かに会って、恥ずかしがらずに


Head to the clouds sayin'

頭を上げて言うんだ







It's like can I get a connection?

こんな風に僕も繋がってもいいかな?


Can I get, can I get a connection?

繋がってもいいかな?


Can I get a connection?

僕も繋がっていいかな?


Can I get, can I get a connection?

繋がっていいかな?


I can see it in my, see it in my reflection

見えるんだ、自分の反射で見えるんだ


Oh, can I get a connection?

僕も繋がっていいかな?


Can I get, can I get a connection?

繋がってもいいかな?


Try'na find the old me

昔の自分の見つけようとしてるんだ


Lonely

孤独




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿