Translate

2019年9月16日月曜日

~Satisfaction~ Zayn










Nobody said this would be easy

誰も簡単って言ってくれないし


Nobody said this would be hard

誰も難しいとも言ってくれない


Nobody gave me a rulebook to follow

誰も従うべきルールブックはくれないんだ


And my soul's not hollow

僕の魂は空っぽじゃない


You see, we gotta find our place

知ってるんだろ?自分達の居場所を見つけないと


And we'll go there now

そして今、そこに進むんだ


I can't get no satisfaction alone

1人じゃ満足できないよ


'Cause I can't, you can't

だって、僕もキミも


We can't get no satisfaction

僕達は満足できないんだ







All in my zone, all in my space

自分のゾーンで、自分の居場所で


Life is always in the way

いつだって人生は続いてるんだ


All in my zone, all in my space

自分のゾーンで、自分の居場所で


Life is always in the way

いつだって人生は続いてるんだよ










Nobody said that you would leave me

誰も僕から離れるなんて言ってない


Nobody says that in this dark

誰もこんな闇の中でそんなことは言わない


Somebody told me about tomorrow

誰かが明日のことを言ってきたんだ


And my soul's not hollow

僕の魂は空っぽじゃない


You see, we gotta find our place

わかるだろ?自分達の居場所を見つけないと


And we'll go there now

そして今、そこに進むんだ


I can't get no satisfaction alone

1人じゃ満足できないよ


'Cause I can't, you can't

だって、僕もキミも


We can't get no satisfaction

僕達は満足できないんだ







All in my zone, all in my space

自分のゾーンで、自分の居場所で


Life is always in the way

いつだって人生は続いてるんだ


All in my zone, all in my space

自分のゾーンで、自分の居場所で


Life is always in the way

いつだって人生は続いてるんだよ










As you try your best to pull away

キミが必死に離れようと


Something surges, urges you to stay

何かが離れるなって押し寄せてくるんだ


'Cause I can't, you can't

だって、僕もキミも


We can't get no satisfaction

僕達は満足できないんだ


I can't, you can't, we can't get no

僕もキミも、僕達は満足できないんだ







All in my zone, all in my space

自分のゾーンで、自分の居場所で


Life is always in the way

いつだって人生は続いてるんだよ


All in my zone, all in my space

自分のゾーンで、自分の居場所で


Life is always in the way

いつだって人生は続いてるんだよ










We gotta find our place

僕達の居場所を見つけないと


And we'll go there now

そして今、そこに進むんだ


I can't get no satisfaction alone

1人じゃ満足できないよ


I can't get no satisfaction all alone

1人じゃ全てを満足できないんだ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿