Translate

2019年9月25日水曜日

~Nowhere Man~ The Beatles










He's a real nowhere man

彼は本当に居場所のない奴で


Sitting in his nowhere land

どこでもないところに座って


Making all his nowhere plans for nobody

誰のためにもならないしどこにも行き着かない計画を立ててるんだ









Doesn't have a point of view

なんの見通しもなく


Knows not where he's going to

どこに行くかもわからないんだ


Isn't he a but like you and me?

キミも僕も、どこか彼に似てないかな?







Nowhere man, please listen

居場所なき人、聞いてくれ


You don't know what you're missing

キミは何を見失っているのかわかってないんだ


Nowhere man, the world is at your command

居場所なき人、世界はキミの意のままなんだ










He's as blind as he can be

見たいものしか見ないのなら


Just sees what he wants to see

ただ、目が見えないのと同じだけなんだ


Nowhere man can you see me at all?

居場所なき人、キミには僕が見える?







Nowhere man, don't worry

居場所なき人、心配しないで


Take your time, don't hurry

焦らずに、じっくりやろうよ


Leave it all 'til somebody else lends you a hand

誰かが手を差し伸べてくれるまでそのままでいなよ










Doesn't have a point of view

なんの見通しもなく


Knows not where he's going to

どこに行くかもわからないんだ


Isn't he a but like you and me?

キミも僕も、どこか彼に似てないかな?







Nowhere man, please listen

居場所なき人、聞いてくれ


You don't know what you're missing

キミは何を見失っているのかわかってないんだ


Nowhere man, the world is at your command

居場所なき人、世界はキミの意のままなんだ


He's a real nowhere man

彼は本当に居場所のない奴で


Sitting in his nowhere land

どこでもないところに座って


Making all his nowhere plans for nobody

誰のためにもならないしどこにも行き着かない計画を立ててるんだ


Making all his nowhere plans for nobody

誰のためにもならない、どこにも行き着かない計画を立ててるんだ


Making all his nowhere plans for nobody

どこにも行き着かない計画を立ててるんだよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿