Translate

2019年9月30日月曜日

~To Me~ Alina Baraz










It's been a while since you heard from me

あなたに連絡してからかなり時間が経ったわ


I stay alone

私は独りぼっちで


Protect my energies

自分の内面を守りながら


Found a little love

小さな愛を見つけたけど


Lost my sanity

正気を失ってしまったの


(Can we do it over?)

(もう一度やり直せる?)


And then one day it just came to me

そしてある日、私のところにやって来たの


(Can we do it over?)

(もう一回やり直せる?)


I'm not asking for too much

私は多くを望んでないの


I'm asking the wrong motherfucker

ただ、聞く相手が間違ってるのね


Just 'cause we're in love

ただ、私達が恋に落ちたからといって


Doesn't mean that we're right for each other

お互いにとってベストな相手とは限らないの


Can't keep makin' a home out of you

あなたなしではいい未来は築けないの


Just 'cause you're asking me to

ただ、あなたが願っても


I'm not asking for too much

私は多くを望んでないの


(Can we do it over?)

(もう一度やり直せる?)







Here's to

ここから


Good people, good nights

いい人達に、楽しい夜に、この歌を捧げるの


Good highs, good health

楽しい気分の時に、健康に


Some tears, some stress

たくさんの涙に、ストレスに


But I count my blessings

でも、私は自分の呼吸を数えるので精一杯なの


Here's to

この歌を捧げるわ


Good music, great sex

いい音楽に、最高の営みに


Little time to feel alive

生きてるって感じられる少しの時間に


Little time to get it right

これで大丈夫って思える時間に










Back to, to another place in time

あの場所に戻りましょう


Where I give myself the chance to find

自分自身を見つけるチャンスのある場所に


What it is, what it is that I like

これが私の望んでるもの


I'm just tryna grow

私はただ、輝きたいの


Keep an open mind

心を開いて


Go ahead, do your thing

さあ、やるべきことをやりましょう


Take your time

時間をかけてもいいの


Tell me what it is, what it is that you find

教えて、あなたの見つけたいものを


Not asking for too much

多くを望んでるわけじゃないの


I'm asking the wrong motherfucker

私はただ、聞く相手が間違ってるのね







So here's to

だから、この歌を捧げるの


Good people, good nights

いい人達に、楽しい夜に、この歌を捧げるの


Good highs, good health

楽しい気分の時に、健康に


Some tears, some stress

たくさんの涙に、ストレスに


But I count my blessings

でも、私は自分の呼吸を数えるので精一杯なの


Here's to

この歌を捧げるわ


Good music, great sex

いい音楽に、最高の営みに


Little time to feel alive

生きてるって感じられる少しの時間に


Little time to get it right

これで大丈夫って思える時間に










When it comes to you I lose my control

あなたのこととなると、私は自分を見失ってしまうの


You move like the water half time

あなたは水みたいに自由に動くから


And every time I leave, I lose more than I know

そして、去るたびにはいつも予想以上に多くのものを失うの


Can we do it over? can we do it over?

もう一回やり直せるかな?







Let me talk my shit

くだらないことを話させて


Let me talk my shit and go

ねえ、くだらないことを話させて


Let me talk my shit

くだらないことを


Then I'll go

そうしたらもう、行くから


Let me go

行かせて欲しいの


Let me go

行かせて




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿