Translate

2019年9月19日木曜日

~Grow As We Go~ Ben Platt










You say there's so much you don't know

キミは知らないことが沢山あるって言うね


You need to go and find yourself

自分を探しに行かないといけないって


You say you'd rather be alone

キミは1人でいた方がいいって言うね


'Cause you think you won't find it tied to someone else

だって、キミの探してるものは誰にも繋がってないと思ってるから


Ooo, who said it's true

誰が本当だなんて言ったの?


That the growing only happens on your own?

1人でいる時にしか人は成長できないって


They don't know me and you

彼らは僕とキミのことなんて知らないのに







I don't think you have to leave

離れてく必要なんてないと思うんだ


If to change is what you need

もしも、キミが必要としてるのが変化なら


You can change right next to me

僕のすぐ側で変わればいいんだ


When you're high, I'll take the lows

キミが幸せな時に僕が悲しみを引き受けるよ


You can ebb and I can flow

キミが引き潮の時、僕は満潮になるさ


And we'll take it slow

そして、一緒にのんびりやっていこうよ


And grow as we go

一緒に進みながら成長しよう


Grow as we go

一緒に進みながら










You won't be the only one

キミだけじゃないんだ


I am unfinished, I've got so much left to learn

僕だって未完成だよ、学ばないといけないことは沢山あって


I don't know how this river runs

この川がどうやって流れていくのかわからないけど


But I'd like the company through every twist and turn

でも、どのカーブも同志と一緒に通れたら嬉しいよ


Ooh, who said it's true

誰が本当だって言ったの?


That the growing only happens on your own?

1人でいるときにしか人は成長できないって


They don't know me and you

彼らは僕とキミのことなんて知らないのに







You don't ever have to leave

離れていく必要なんてないんだ


If to change is what you need

もしも、キミが必要としてるのが変化なら


You can change right next to me

僕のすぐ側で変わればいいんだ


When you're high, I'll take the lows

キミが幸せな時に僕が悲しみを引き受けるよ


You can ebb and I can flow

キミが引き潮の時、僕は満潮になるさ


And we'll take it slow

そして、一緒にのんびりやっていこうよ


And grow as we go

一緒に進みながら成長しよう


Grow as we go

一緒に進みながら


Grow as we go

一緒に進みながら


Grow as we go

一緒に進みながら










I don't know who we'll become

僕達がどんな人間になるのか、わからないんだ


I can't promise it's not written in the stars

僕には約束できないよ、運命なんてわからないから


But I believe that when it's done

でも、僕は信じてるんだ、全てが終わったら


We're gonna see that it was better

僕達がこれで良かったって思えるって


That we grew up together

一緒に成長できたこと







Tell me you don't wanna leave

離れていく必要を僕に教えてよ


'Cause if change is what you need

だって、キミが必要としてるのが変化なら


You can change right next to me

僕のすぐ隣で変わっていけばいいよ


When you're high, I'll take the lows

キミが幸せな時に僕が悲しみを引き受けるよ


You can ebb and I can flow

キミが引き潮の時、僕は満潮になるさ


And we'll take it slow

そして、一緒にのんびりやっていこうよ


And grow as we go

一緒に進みながら成長しよう


Grow as we go

一緒に進みながら


Grow as we go

一緒に進みながら


Grow as we go

一緒に進みながらね




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿