Translate

2020年6月3日水曜日

~911~ Lady Gaga





Turnin' up emotional faders

感情のボリュームを上げて


Keep repeating self-hating phrases

自分を傷つける言葉を繰り返して


I have heard enough of these voices

もう、聞き飽きたの


Almost like I have no choice

でも、私にはどうしようもないみたいね


This is biological stasis

これってもう生まれつきなの


My mood's shifting to manic places

私の気分はよく分からないとこで変わるから


Wish I laughed and kept the good friendships

笑ってよ良い関係よ、築き続けることができたらいいんだけど


Watch life, here I go again

見てて、またやってみるわ


I can't see me cry

もう泣かないわ


Can't see me cry ever again (ooh)

もう涙を流したくないの


I can't see me cry

もう泣かないわ


Can't see me cry, this is the end (ooh)

もう、涙なんて流したくないの、これで終わり




My biggest enemy is me, pop a 911

私の最大の敵は自分で、911に電話して


My biggest enemy is me, pop a 911

私の最大の敵は自分で、911に電話してよ


My biggest enemy is me ever since day one

生まれたその日から自分が敵なの


Pop a 911, then pop another one

911を呼んで他の人も呼んだ方がいいかもね







Keep my dolls inside diamond boxes

ダイヤの箱に人形を入れてるの


Save 'em 'til I know I'm gon' drop this

問題を解決するまでそこに入れておくわ


Front I've built around my oasis

オアシスの周りに入り口を作ったの


Paradise is in my hands

パラダイスは私の手の中で


Holdin' on so tight to this status

この状況に執着しすぎてる


It's not real, but I'll try to grab it

リアルじゃないけど、どうにか頑張るわ


Keep myself in beautiful places

美しい場所に身を置いておきたいの


Paradise is in my hands

パラダイスは私の手の中よ


I can't see me cry

もう泣かないわ


Can't see me cry ever again (ooh)

もう涙を流したくないの


I can't see me cry

もう泣かないわ


Can't see me cry, this is the end (ooh)

もう、涙なんて流したくないの、これで終わり




My biggest enemy is me, pop a 911

私の最大の敵は自分で、911に電話して


My biggest enemy is me, pop a 911

私の最大の敵は自分で、911に電話してよ


My biggest enemy is me ever since day one

生まれたその日から自分が敵なの


Pop a 911, then pop another one

911を呼んで他の人も呼んだ方がいいかもね







Pop, pop another one (ooh)

他のみんなも呼んで


Pop a 911, then pop another one (ooh)

911が必要なの、他の人も呼んだ方がいいかも


I can't see me cry

もう泣かないわ


Can't see me cry ever again (ooh)

もう涙を流したくないの


I can't see me cry

もう泣かないわ


Can't see me cry, this is the end (ooh)

もう、涙なんて流したくないの、これで終わり




My biggest enemy is me, pop a 911

私の最大の敵は自分で、911に電話して


My biggest enemy is me, pop a 911

私の最大の敵は自分で、911に電話してよ


My biggest enemy is me ever since day one

生まれたその日から自分が敵なの


Pop a 911, then pop another one

911を呼んで他の人も呼んだ方がいいかもね







Please patch the line, please patch the line

電話を繋いで、電話を繋いでよ


Need a 911, can you patch the line?

911が必要なの、電話を繋いでくれない?


Please patch the line, please patch the line

お願い、電話を繋いで


Need a 911, can you patch the line?

911が必要なの、電話を繋いでくれないかな?


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿