Translate

2020年6月21日日曜日

~Flicker~ Niall Horan





When you feel your love's been taken

愛が持っていかれてしまったって感じる時


When you know there's something missing

何かが足りないって気づいた時


In the dark, we're barely hangin' on

暗闇の中、僕達はかろうじて掴まってる


Then you rest your head upon my chest

キミは頭を僕の胸に預けてきて


And you feel like there ain't nothing left

そして、キミは何も残ってないように感じるから


So I'm afraid that what we had is gone

だから僕は二人が持ってたものが無くなったんじゃないかって怖くなる




Then I think of the start

その時僕は、初めの頃のことを考える


And it echoes a spark

何度も火花が飛ぶんだ


And I remember the magic and electricity

そして、その時の魔法と興奮を思い出す


Then I look in my heart

次に僕は自分の心を覗き込むんだ


There's a light in the dark

暗闇の中に光があって


Still a flicker of hope that you first gave to me

キミが最初にくれた希望の炎が揺らめいてる


That I wanna keep

それを残しておきたいんだ


Please don't leave

お願いだ、僕を置いていかないで


Please don't leave

僕を置いていかないで







When you lay there and you're sleeping

キミがそこで横になって眠ってる時に


Hear the patterns of your breathing

キミの規則正しい寝息が聞こえる


And I tell you things you've never heard before

そして僕はキミが聞いたこともないような話をする


Asking questions to the celling

天井に質問をして


Never knowing what you're thinking

キミが何を考えてるのかも分からずに


I'm afraid that what we had is gone

だから僕は二人が持ってたものが無くなったんじゃないかって怖くなる




Then I think of the start

その時僕は、初めの頃のことを考える


And it echoes a spark

何度も火花が飛ぶんだ


I remember the magic and electricity

そして、その時の魔法と興奮を思い出す


Then I look in my heart

次に僕は自分の心を覗き込むんだ


There's a light in the dark

暗闇の中に光があって


Still a flicker of hope that you first gave to me

キミが最初にくれた希望の炎が揺らめいてる


That I wanna keep

それを残しておきたいんだ


Please don't leave

お願いだ、僕を置いていかないで


Please don't leave

僕を置いていかないで






And I want this to pass

こんなものは過ぎ去って欲しい


And I hope this won't last

そしてこれが長く続かなければいい


Last too long

あまり長く続かないといいんだ




Then I think of the start

その時僕は、初めの頃のことを考える


And it echoes a spark

何度も火花が飛ぶんだ


I remember the magic and electricity

そして、その時の魔法と興奮を思い出す


Then I look in my heart

次に僕は自分の心を覗き込むんだ


There's a light in the dark

暗闇の中に光があって


Still a flicker of hope that you first gave to me

キミが最初にくれた希望の炎が揺らめいてる


That I wanna keep

それを残しておきたいんだ


Please don't leave

お願いだ、僕を置いていかないで


Please don't leave

僕を置いていかないで




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿