Translate

2020年6月11日木曜日

~Liar~ Noah Cyrus





You always break a heart when you break a promise

あなたが約束を破るたび、私の心は傷つくの


I guess I didn't practice what I preach

何を言うか考えてなかった


I know not telling you was so dishonest

あなたに話さないのは不誠実だと思うわ


But honestly, the dishonesty was killing me

でも、その不誠実さは私を苦しめるの




You asked a question and lied

あなたの質問に私は嘘をついた


I think about it all the time

そのことを常に考えてしまうの


I was wrong to think I'm right

偉そうに振る舞ってる自分が


Playing God with you and I

正しいって思ってたけど違った


But the truth always comes out

でも、真実は沈黙の中で顔を出して


In the silence, it rings loud

うるさく音を鳴らすの


Where there's smoke, there's a fire

煙があるところに火があるの


Now I know what you see

今ならわかる


When you look at me

あなたが私を見つめるたび


I will always be a liar

私は嘘つきになってしまう







And I know I wasn't doing all the right things

いつも正しいことが出来てたわけじゃない


Thought what you didn't know could never hurt (so sorry 'bout it)

知らないままの方があなたを傷つけないって思ったの


But when the words slipped out, it struck like lightning (ooh)

でも、言葉が口から滑り落ちる度、雷のように激しく光るの


Yeah, keeping it from you just made it worse

でも内緒にしてたら状況をもっと悪くしてしまうわ


I don't know what to do (to do)

どうしたらいいのか分からないわ


'Cause there's no wrong for you (ooh)

だって、あなたは悪くないの


And I can't hear your name without feeling ashamed

あなたの名前を耳にする度に、自分を恥ずかしく感じるの


Afraid of losing you

あなたを失うことが怖くて


And so I bend the truth

真実をねじ曲げた


And it only happened once, but once was way too much, yeah

一度だけって思ったけど、たった一回でも最悪




You asked a question and lied

あなたの質問に私は嘘をついた


I think about it all the time

そのことを常に考えてしまうの


I was wrong to think I'm right

偉そうに振る舞ってる自分が


Playing God with you and I

正しいって思ってたけど違った


But the truth always comes out

でも、真実は沈黙の中で顔を出して


In the silence, it rings loud

うるさく音を鳴らすの


Where there's smoke, there's a fire

煙があるところに火があるの


Now I know what you see (ah)

今ならわかる


When you look at me

あなたが私を見つめるたび


I will always be a liar

私は嘘つきになってしまう







Yeah, I know what you see

今ならわかるの


When you look at me

あなたが私を見つめる度


I will always be a liar

私は嘘つきになってしまうの


Yeah, I know what you see

今ならわかるの


When you look at me

あなたが私を見つめる度


I will always be a liar

私は嘘つきになってしまうの





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿