Translate

2020年6月29日月曜日

~Curiosity~ Carly Rae Jepsen







Break a bone

骨を折って


Got me on my knees

膝まづいたの


You break my heart

あなたは私の心を傷つけた


Just to watch it bleed

ただ、流れる血を見るためだけにね


I'm sick with love

恋なんてもう嫌なの


Sick like a disease

病気になるほどイヤ


Don't call me up

電話なんてかけないで


Just so I can please you

ただ、喜ばせて欲しいだけなら


I can't stand the way you're smiling

あなたが笑顔になるのも


I can't stand the way I'm lying

私が嘘をつくのにも耐えられないわ




I know, I know, I know you got the key

鍵はあなたにあるの


And you know, you know, you know that it's for me

それは私のためで


It's not up to you, you know it's up to me but

あなたじゃなくて私次第、でもね


Curiosity will never let me go

好奇心は私を離さないわ


Will never let me go

離さないわ







Look at me

見て


Left here in the corner

この街角に残された私を


Stupid girl

バカな女よね


I really tried to warn her

止めようとしたけど


Walked the streets all night

一晩中道を歩いた


Until you came around

あなたがやって来るまでに


Knew that you would come

来るってわかってたわ


Before you ever even made a sound

足音が聞こえる前から


So don't break me tonight

だから今夜は傷つけないで


This is crazy love

馬鹿げた恋よね


And you know I'm gonna follow you home

家までついて行くつもりなんだから


Through the rain

雨の中ね


Cause I need your love

だって、あなたの愛が欲しいの


And you know I'm gonna follow you home

家までついて行くつもりなんだから


Cause I need your love and you know I'm going to follow you...

だって、あなたの愛が欲しいの、ついて行くつもりだから...




I know, I know, I know you got the key

鍵はあなたにあるの


And you know, you know, you know that it's for me

それは私のためで


Well I think that we should try it out to see yeah

そうね、確かめるために試してみましょう


Curiosity

好奇心をね







So don't break me tonight

だから今夜は傷つけないで


This is crazy love

馬鹿げた恋よね


And you know I'm gonna follow you home

家までついて行くつもりなんだから


Through the rain

雨の中ね


Cause I need your love

だって、あなたの愛が欲しいの


Yes I need your love

そう、あなたの愛が欲しいの







So don't break me tonight

だから今夜は傷つけないで


This is crazy love

馬鹿げた恋よね


And you know I'm gonna follow you home

家までついて行くつもりなんだから


Through the rain

雨の中ね


Cause I need your love

だって、あなたの愛が欲しいの


Yes I need your love

そう、あなたの愛が欲しいの


Will never let me go

離さない


Will never let me go

離さないわ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿