Translate

2020年9月7日月曜日

~Ashley~ Halsey





Standing now, in the mirror that I built myself

突っ立ってる私、鏡の前ではうまくやってるの


And I can't remember why the decision wasn't mine

思い出せないの、その決定をどうして私がしなかったのか


But it seems I'm only clingin' to an idea now

でもどうやら今は、私はただアイディアにしがみついてるだけなのね


Took my heart and sold it out to a vision that I wrote myself

ハートを取り出して自分が描く自分になれるように売り飛ばしたの


And I don't wanna be somebody in America

アメリカでヒステリックに争う人みたいになりたくないの


Just fighting the hysteria I only wanna die some days

ただ少しだけ居なくなりたいって思っただけ




Someday, someday, when I burst into flames

いつか、私が炎の中で燃え上がった時


I'll leave you the dust, my love

あなたのことはチリの中に置いていく


Hope a bit of it'll be enough to help remember the

思い出すのに役に立つといいけど


Days when we came to this place

私達がここに来た日のことを


I told you I'd spill my guts, I left you to clean it up

秘密を伝えたけど、それをあなたに綺麗に消して欲しかったの


I'm bursting out of the

私って突然、爆発しちゃうから







Seems like now it's impossible to work this out

解決するのは今は無理な気がするの


I'm so committed to an old ghost town

死んだ街には全てを注ぎすぎた


Is it really that strange if I always wanna change?

いつも何か変えたいって思うのは変じゃない?


And if only the time and space between us wasn't lonely

そしてもしも、私達の間に孤独な時間と場所がなければ


I'd disintegrate into a thousand pieces

私は粉々に壊れてしまったと思うの


Think I'm makin' a mistake, but if I decide to break

過ちを犯してる気がする、でももしも壊れることを選んでも


Who will fill the empty space? so...

この虚無感を埋めてくれる人はいるのかな?だから...




Now, if I figure this out

今、もしもちゃんと理解できたなら


Apart from my beating heart

この動く心臓を止めることにするわ


It's a muscle, but it's still not strong

ただの器官にしか過ぎないけど


Enough to carry the

それを選べるほどまだ、強くないのよ


Weight of the choices I've made I told you I'd ride this out

自分でした決断の重さに耐えられない、自分で乗り切って見せるって言ったけど


It's gettin' harder every day

日に日に難しくなっていく


Somehow, I'm burstin' out of myself

そしてまた、おかしくなっちゃうの







(Ooh, ooh)




(Ooh, ooh)




Too many guys think I'm a concept, or

多くの人が私をコンセプトだって思ってる


I complete them, or I'm gonna make them alive

彼らを完成させて生きさせてくれる何かだって


I'm just fucked up girl who's lookin' for my own peace of mind

私はただ自分の心の平穏を探してるめちゃくちゃな女の子


Don't assign me yours

あなたの悩みまで押し付けないでよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿