Translate

2020年9月24日木曜日

~Polly~ Nirvana



Polly wants a cracker

ポリーが「お菓子をください」だって


I think I should get off her first

先に彼女を襲った方がいいのかな


I think she wants some water

きっと水が欲しいんだろうね


To put out the blow torch

バーナーの火を消すために


It isn't me

僕は怖くない


We have some seed

ほら、食べて


Let me clip

僕に切らせてよ


Your dirty wings

その汚れた羽を




Let me take a ride

キミに乗らせろ


Don't cut yourself

自分を傷つけるな


I want some help

手伝ってくれよ


To please myself

僕を喜ばせるために


I've got some rope

ロープがある


You have been told

キミには言ったよな


I promise you

約束するよ


I have been true

嘘はつかないさ


Let me take a ride

キミに乗らせろよ


Don't cut yourself

自分を傷つけるな


I want some help

手伝ってくれ


To please myself

僕を喜ばせるために




Polly wants a cracker

「お菓子を頂戴」だって


Maybe she would like some food

もっと欲しいのかな?


She asks me to untie her

紐を解いて欲しいんだって


A chase would be nice for a few

追いかけっこもいいかもね


It isn't me

僕は怖くない


We have some seed

ほら、お食べよ


Let me clip

切らせてくれ


Your dirty wings

その汚れた羽を



Let me take a ride

キミに乗らせろよ


Don't cut yourself

自分を傷つけるな


I want some help

手伝ってくれ


To please myself

僕を喜ばせるために


I've got some rope

ロープがある


You have been told

キミには言ったよな


I promise you

約束するよ


I have been true

嘘はつかないさ


Let me take a ride

キミに乗らせろよ


Don't cut yourself

自分を傷つけるな


I want some help

手伝ってくれ


To please myself

僕を喜ばせるために



Polly said

ポリーは言ったんだ


Polly says her back hurts

「背中が痛い」って


And she's just as bored as me

僕と同じように退屈だって


She caught me off my guard

彼女は僕の不意をついて逃げたんだ


It amazes me, the will of instinct

驚いたよ、本能の意志ってやつだな


 It isn't me

僕は怖くない


We have some seed

ほら、食べて


Let me clip

僕に切らせてよ


Your dirty wings

その汚れた羽を




Let me take a ride

キミに乗らせろ


Don't cut yourself

自分を傷つけるな


I want some help

手伝ってくれよ


To please myself

僕を喜ばせるために


I've got some rope

ロープがある


You have been told

キミには言ったよな


I promise you

約束するよ


I have been true

嘘はつかないさ


Let me take a ride

キミに乗らせろよ


Don't cut yourself

自分を傷つけるな


I want some help

手伝ってくれ


To please myself

僕を喜ばせるために


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿