Translate

2020年9月25日金曜日

~Titanium~ David Guetta feat Sia

 


You shout it out

あなたは叫んでるけど


But I can't hear a word you say

でも、私には何も聞こえないの


I'm talking loud, not saying much

私は大声で話してるけど、大したことは言ってないの


I'm criticized but all your bullets ricochet

批判されてるけどあなたの弾丸はすべてあちこちに飛んで行って


Shoot me down, but I get up

撃たれるの、でも私はまた立ち上がるわ




I'm bulletproof, nothing to lose 

私に弾丸は効かない、失うものなんてないの


Fire away, fire away

撃ち尽くして


Ricochet, you take your aim

弾丸があちこちに飛んでるわ、ちゃんと狙わないと


Fire away, fire away

撃ち尽くして


You shoot me down but I won't fall 

あなたは私を撃つけど私は倒れない


I am titanium

私はチタンよ


You shoot me down but I won't fall 

あなたは私を撃つけど私は倒れない


I am titanium

私はチタンよ



Cut me down

私を倒して


But it's you who'll have further to fall

でも、もっと落ちていくのはあなたの方で


Ghost town and haunted love

ゴーストタウンと取りつかれた愛


Raise your voice, sticks and stones may

声を上げて、枝や石は


Break my bones

私の骨を砕くかも


I'm talking loud not saying much

大声で話してるけど、大したことは言ってないの



I'm bulletproof, nothing to lose 

私に弾丸は効かない、失うものなんてないの


Fire away, fire away

撃ち尽くして


Ricochet, you take your aim

弾丸があちこちに飛んでるわ、ちゃんと狙わないと


Fire away, fire away

撃ち尽くして


You shoot me down but I won't fall 

あなたは私を撃つけど私は倒れない


I am titanium

私はチタンよ


You shoot me down but I won't fall 

あなたは私を撃つけど私は倒れない


I am titanium

私はチタンよ


I am titanium

私はチタンよ


I am titanium

チタンなの




Stone-heart, machine gun

石の心、マシンガン


Firing at the ones who run

逃げる奴に向かって撃つの


Stone heart loves bulletproof glass

石の心は防弾ガラスが大好きで


You shoot me down but I won't fall 

あなたは私を撃つけど私は倒れない


I am titanium

チタンなのよ


You shoot me down but I won't fall 

あなたは私を撃つけど私は倒れない


I am titanium

私は


You shoot me down but I won't fall 

あなたは私を撃つけど私は倒れない


I am titanium

チタンなのよ


You shoot me down but I won't fall 

あなたは私を撃つけど私は倒れない


I am titanium

私はチタンなのよ


I am titanium

私はチタンなのよ


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿