Translate

2020年9月13日日曜日

~Oh No~ Commodores





I want you to want me

僕のことを求めてよ


I'm goin' crazy knowin'

気も狂いそうで


He will be your lover tonight

今夜彼がキミの恋人になるってわかったら


And when he comes

彼が来たら


I'll let you go

キミのことを行かせないと


I'll just pretend

僕は自分を誤魔化すんだ


As you walk out the door

キミがドアを出てったフリをして




Oh, no

ああ


I can't sleep

夜も眠れない


Oh, no

いや


I'm goin' crazy with love over you

キミを思う愛で、僕は頭がおかしくなりそうだよ







I need you to need me

僕のことを必要として欲しいんだ


I wanna hold you

キミを抱きしめたいけど


But you're holdin'

でもキミは他の誰かに抱かれてて


Someone else in your arms

他の誰かの腕の中に


When I close my eyes

目をこうして閉じると


I see your face

キミの顔が浮かんでくるよ


I'm just not sure

ちっとも自信がないんだ


How much my heart can erase

僕の心がその幻影をどれだけ消せるのか




Oh, no

ああ


I can't think, ooh

考えられないんだ


Oh, no

いや


I'm goin' crazy with love over you

キミを思う愛で、僕は頭がおかしくなりそうだよ







Oh, honey

ねえ


Oh, sugar...

愛しいキミよ...


Oh, no

ねえ


I can't sleep anymore, baby

もう眠ることもままならない


Oh, no

いや


I can't think anymore, baby

考えることもできないんだ


Oh, no

ねえ


I'm goin' crazy with love over you

キミを思う愛で、僕は頭がおかしくなりそうなんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿