Translate

2020年9月2日水曜日

~Sam~ Olivia Newton John





I heard that you're on your own now

あなたは今、独りだって聞いたわ


So am I, I'm living alone now

私もなの、今独りぼっちで暮らしてる


I was wrong, so were you

私が悪かったの、あなたもそう?


What will you do?

あなたはどうするの?


Are you glad to be free?

自由になれて嬉しい?


Are you feeling lost just like me?

私のように迷子のような気持ちなの?


Longing for company

誰か相手が欲しいような気持ち?




Oh Sam, Sam

ねえサム


You know where I am

私がどこにいるかは知ってるでしょ


Come around and talk a while

ここに来て少し話していって


I need your smile

あなたの笑顔が見たいの


You need a shoulder

私の肩に寄りかかっていいわよ


Oh Sam, Sam

ねえサム


You know where I am

私の家は知ってるでしょ?


And the door is open wide

ドアはずっと空いてるから


Come on inside longing to see you

中に入ってもいいわ


Oh Sam, Sam

ねえサム


You know where I am

私の家は変わってないから







I find the days hard to face now

今、現実と向き合う日々が辛いのよ


Empty rooms

ポッカリ空いた部屋


There's much too much space now

私1人じゃ広すぎて


And the nights go so slow

夜がとても長く感じるの


I'm sure you know

あなたならわかるでしょ?


Wish I knew what to do

私はどうしていいのかわからない


It would be so nice seeing you

あなたに会えたらとても嬉しいわ


And it might help you too

あなたにとてもいいとだと思うわ




Oh Sam, Sam

ねえサム


You know where I am

私がどこにいるかは知ってるでしょ


Come around and talk a while

ここに来て少し話していって


I need your smile

あなたの笑顔が見たいの


You need a shoulder

私の肩に寄りかかっていいわよ


Oh Sam, Sam

ねえサム


You know where I am

私の家は知ってるでしょ?


And the door is open wide

ドアはずっと空いてるから


Come on inside longing to see you

中に入ってもいいわ


Oh Sam, Sam

ねえサム


You know where I am

私の家は変わってないから







Oh Sam

ねえ、サム


You know where I am

私はずっとあなたを待ってるわ


Oh Sam, ooh Sam

ずっと同じ場所で


You know, you know

わかるでしょ?


You know where I am

私に会いに来て



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿