Translate

2020年9月12日土曜日

~If I Can't Have You~ Yvonne Elliman





Don't know why

なんでなのかな?


I'm surviving every lonely day

私は寂しい毎日を


When there's got to be

生き抜いてるの


No chance for me

なんのチャンスもないのに


My life would end

私の人生終わっちゃうのかな?


And it doesn't matter how I cry

いくら泣いたってどうにもならないわ


My tears of love are a waste of time

愛の涙を流しても時間の無駄よ


If I turn away

でももしもこの恋に


Am I strong enough to see it through

後ろを向いてしまったらこの先やっていけるほど私は強い?


Go crazy is what I will do

頭がおかしくなっちゃうわ




If I can't have you

もしもあなたが私のものにならないなら


I don't want nobody baby

他には誰もいらないのベイビー


If I can't have you ah, ah

あなたが私のものにできないなら


I can't have you

あなたが私のものにならないなら


I don't want nobody baby

他には誰もいらないの


If I can't have you ah ah

あなたが私のものにできないのなら







Can't let go

あなたを認められない


And it doesn't matter how I try

どれだけ頑張ってもダメなのね


I gave it all

いとも簡単にあなたに全てを


So easily to you my love

捧げてしまったの


To dreams that never will come true

それは叶いっこない夢なの


Am I strong enough to see it through

その夢が叶うまで私、頑張れるかしら


Go crazy is what I will do

頭がおかしくなってしまうかも




If I can't have you

もしもあなたが私のものにならないなら


I don't want nobody baby

他には誰もいらないのベイビー


If I can't have you ah, ah

あなたが私のものにできないなら


I can't have you

あなたが私のものにならないなら


I don't want nobody baby

他には誰もいらないの


If I can't have you ah ah

あなたが私のものにできないのなら




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿