Translate

2020年9月5日土曜日

~Everything~ Jody Watley





Lately I feel so all alone

最近、とても寂しいの


Can't find the joy

楽しいことなんて何もなくて


You know that I'd be with you now

わかるでしょ?あなたといたいの


If I had the choice

もしも、1つだけ選べるのなら


I know I hurt you when I said goodbye

サヨナラをしたときにあなたを苦しめたのね


And I don't know the reason

何でそんなことしたのかな?


I ever stoppered believing

私はもう、信じるのはやめたの


I never needed anymore but you

私にはあなたしかいないんだから




I was too blind to see

何も見えてなかったの


When you belonged to me

あなたが私のそばにいてくれた時


You were my everything

あなたは私の全てだった


Now I'd give anything to feel

あなたの愛を感じられるなら


The love you bring

私は感情の全てをあげてもいいわ


You were my everything

あなたは私の全てだったから







They say time can mend a broken heart

時が経てば傷ついた心も癒されて


And fix you up

立ち直れるって言うけど


But my life will never, ever be the same

でも、私の人生は元のままじゃないの


Without your touch

あなたとの触れ合いがなければ


I know you're still afraid to let me in

わかってるわ、あなたは恐れてるの


And I don't blame you really

私を受け入れるのを、あなたを決して責めないわ


I wouldn't let you see me

あなたの前にも現れたりしない


I took for granted you would always be there

あなたがいつもいることを当たり前のように思ってたの




I was too blind to see

何も見えてなかったの


When you belonged to me

あなたが私のそばにいてくれた時


You were my everything

あなたは私の全てだった


Now I'd give anything to feel

あなたの愛を感じられるなら


The love you bring

私は感情の全てをあげてもいいわ


You were my everything

あなたは私の全てだったから






I know I hurt you when I said goodbye

サヨナラをしたときにあなたを苦しめたのね


And I don't know the reason

何でそんなことしたのかな?


I ever stoppered believing

私はもう、信じるのはやめたの


I never needed anymore but you

私にはあなたしかいないんだから




I was too blind to see

何も見えてなかったの


When you belonged to me

あなたが私のそばにいてくれた時


You were my everything, yeah

あなたは私の全てだった


Now I'd give anything to feel

あなたの愛を感じられるなら


The love you bring

私は感情の全てをあげてもいいわ


You were my everything

あなたは私の全てだったから







You were my life

あなたは私の命で


You were my love

あなたは私の愛


You were my everything

あなたが私の全て


You were my life, yeah

あなたが私の人生そのもので


You were my everything

あなたが全てなのよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿