Translate

2022年1月24日月曜日

~4 AM~ Will Joseph Cook

 


If I were a bug

もしも、僕が虫なのなら


You'd understand

キミは理解してくれたかも


You I would trust

キミは僕が信頼するもので


To hold me in your hands

僕の手を握りしめてくれるんだ


If I were a stone

もしも、僕が石だったら


You'd make me round

キミが僕を丸くしてくれるんだ


If you were a lake

もしも、僕が湖だったなら


I'd surely drown

僕は絶対に溺れてただろう




Emotion

感情が


Rushing like a foreign car

外車みたいに走り抜けて


Here I am

僕はここにいる


Calling at 4am

朝の4時に電話して


You are the sun

キミは太陽なんだ


I'm orbiting around

僕はその軌道を描く


Just like a moon

ただ、月のように


By gravity I'm bound

重力で導かれる


Emotion 

感情が


Rushing like a foreign car

外車みたいに走り抜けて


Here I am

僕はここにいる


Calling at 4am

朝の4時に電話して


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿