Translate

2022年1月19日水曜日

~She Bop~ Cyndi Lauper

 


Well I see 'em every night in tight blue jeans

そう、夜な夜なゲイ雑誌を見て


In the pages of a Blueboy magazine

ピチピチのブルージーンズの男の子達を見てるの


Hey I've been thinking of a new sensation

ずっと新しいセンセーションのことが頭にあって


I'm picking up the good vibrations

私はご機嫌なバイブレーションを感じ取ってるの


Oop she bop she bop

女の子だから楽しくやるのよ


Do I wanna go out with a lion's roar?

ライオンみたいに吠えて街に出たいって?


Nah I wanna go south and get me some more

いや、下に行ってもう少し楽しみたいの


Hey they say that a stitch in time saves nine

今日の一針明日の十針だって言うでしょ?


They say I better stop or I'll go blind

やめないと目が見えなくなるって言われるけど


Oop she bop she bop

女の子だから楽しくやるの




She bop he bop a we bop

女の子も男の子もみんな踊って


I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで


Be bop be bop a lu bop

ビーバッパルーパって


I hope he will understand

わかってもらえないかな?


She bop he bop a we bop

女も男もみんなで踊って


I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで


Be bop be bop a lu she bop

ビーバッパルーシバ


Oh she did it she bop

楽しんじゃったわ




Hey  hey they say I better get a chaperone

おかしなところをいじるのがやめられないの


Because I can't stop messing with the danger zone

だって、私には付き人が必要だって言われるけど


Hey I won't worry and I won't fret

そんなの気にしないわ


Ain't no law against it yet

まだそれを禁じる法律なんてないでしょ


Oop she bop she bop

女の子だから楽しむのよ




She bop he bop a we bop

女の子も男の子もみんな踊って


I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで


Be bop be bop a lu bop

ビーバッパルーパって


I hope he will understand

わかってもらえないかな?


She bop he bop a we bop

女も男もみんなで踊って


I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで


Be bop be bop a lu she bop

ビーバッパルーシバ


Oh she did it she bop

楽しんじゃったわ


She bop he bop a we bop

女の子も男の子もみんな踊って


I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで


Be bop be bop a lu bop

ビーバッパルーパって


I hope he will understand

わかってもらえないかな?


She bop he bop a we bop

女も男もみんなで踊って


I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで


Be bop be bop a lu she bop

ビーバッパルーシバ


Oh she did it she bop

楽しんじゃったわ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿