Translate

2022年1月3日月曜日

~Only You~ Alicia Keys

 


I am nothing without you here

あなたがここにいないのなら、私でいる価値なんてないの


With you, I love without fear

あなたと一緒、恐れずに愛してるわ


Nothing, oh, nothing they say about you

価値なんてない、彼らがあなたについて言うことなんて価値がないのよ


Has meaning to me

私のために意味を持つの




We won't let nothing

私達は無価値になんてさせないわ


Take this sweet something

この甘い何かを受け取って


'Cause I don't want nothing

だって、無価値なんて欲しくないんだもの


Only you

あなただけ




For you I come, guns blazing

あなたのために私は行くわ、全力でね


Crazy as love is it's amazing

愛で狂ってるのは素晴らしいこと


Without the lover found my best friend

愛する人なしで親友を見つけたの


And I love you

あなたを愛してるわ




We won't let nothing

私達は無価値になんてさせないわ


Take this sweet something

この甘い何かを受け取って


'Cause I don't want nothing

だって、無価値なんて欲しくないんだもの


Only you

あなただけ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿