Translate

2022年1月20日木曜日

~Love Brand New~ Bob Moses

 


Girl, this is our town

ねえ、これは僕達の街なんだ


Back seat with the top down

頭を下げた後部座席


Got the radio up loud

ラジオの音量を上げて


We're running

僕達は走ってる


We drive from the west side

僕達は西側からドライブして


On back to the east side

東側に戻る


No thrill that we can't find

僕達が見つけられないスリルなんてないんだ


It's coming

来てるぞ


We were halfway through

僕達は中間まで通り抜けて


Making love, making love brand new

愛し合って、愛を新しくするんだ


And if the end comes soon

もしも終わりがすぐに来るのなら


I'll be here, I'll be here with you

僕はここにいるんだ、僕はキミとここにいるんだ




Making love, making love brand new

愛しあって、愛を新しくするんだ


Love brand new

新しい愛を




Run through all the red lights

赤信号を全て走り抜ける


Still up with the sunrise

未だに日の出が上がってる


White lines in the hillside

山腹の白い線


Keep coming

来続けている


Your light never burns out

キミの明かりが燃え尽きることはないよ


I don't wanna come down

冷たくなんてないんだよ


Can't lose what we just found 

ただ、僕達が見つけたものを失うことはできない


For nothing

理由もなくね


We were halfway through

僕達は中間まで通り抜けて


Making love, making love brand new

愛し合って、愛を新しくするんだ


And if the end comes soon

もしも終わりがすぐに来るのなら


I'll be here, I'll be here with you

僕はここにいるんだ、僕はキミとここにいるんだ




Making love, making love brand new

愛しあって、愛を新しくするんだ


Love brand new

新しい愛を




We were halfway through

僕達は中間まで通り抜けて


Making love, making love brand new

愛し合って、愛を新しくするんだ


And if the end comes soon

もしも終わりがすぐに来るのなら


I'll be here, I'll be here with you

僕はここにいるんだ、僕はキミとここにいるんだ


We were halfway through

僕達は中間まで通り抜けて


Making love, making love brand new

愛し合って、愛を新しくするんだ


And if the end comes soon

もしも終わりがすぐに来るのなら


I'll be here, I'll be here with you

僕はここにいるんだ、僕はキミとここにいるんだ




Making love, making love brand new

愛しあって、愛を新しくするんだ


Love brand new

新しい愛を



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿