Translate

2022年1月27日木曜日

~Apple~ KAINA

 


Apple on a tree

木になるリンゴ


I wanna be that sweet

リンゴみたいに甘くなりたい?


Do you have some extra sugar I could keep?

私にその甘さを分けてくれない?


I have so many questions

質問がたくさんあるの


Like what's it like to be?

例えば、どんな感じなのか


'Cause I've been having trouble letting myself see

だって、私にはずっと見えなかったの


The beauty in the things I speak

私が話すことの美しさも


The way my hands hold my drink

ドリンクを持つ仕草も


The crooked nature og my teeth

歯の曲がり方も


If I could just take a bite

もしも、一口かじれるのなら


Me and my angels hard at work

私と天使は仕事に没頭するの


And I'm still in my own way

自分のやり方は、未だに曲げないわ




Who do you have to blame?

あなたは誰を責めるの?


Gotta just talk about it

話し合わないと


When it all goes astray

道をそれたら


Gotta just laugh about it

笑い飛ばすしかないの


Who do you have to blame?

あなたは誰を責めるの?


Gotta just talk about it

話し合わないと


When it all goes astray

道をそれたら


Gotta just laugh about it

笑い飛ばすしかないの




I'm searching 

探してるの


For something I have within

私が持ってるのものを


My shadow holds my hand

私の影が私の手を握ってくれる


She tells me who I am

彼女から私自身が誰かを教わったの


Who do you have to blame?

あなたは誰を責めるの?


Gotta just talk about it

話し合わないと


When it all goes astray

道をそれたら


Gotta just laugh about it

笑い飛ばすしかないの


Apple on a tree

木になるリンゴ


I wanna be that sweet

リンゴみたいに甘くなりたい?


Do you have some extra sugar I could keep?

私にその甘さを分けてくれない?


I have so many questions

質問がたくさんあるの


Like what's it like to be?

例えば、どんな感じなのか


'Cause I've been having trouble letting myself see

だって、私にはずっと見えなかったの


The beauty in the things I speak

私が話すことの美しさも


The way my hands hold my drink

ドリンクを持つ仕草も


The crooked nature og my teeth

歯の曲がり方も


If I could just take a bite

もしも、一口かじれるのなら



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿