Translate

2022年6月2日木曜日

~Blue Eyes~ Night Traveler

 


There's a cadillac

そこにあるキャデラックは


Parked outside our house

僕達の家の側に停まって


Filling up the streets with smoke

通りを煙で満たしてるんだ


Just like the tears un your eyes

ただ、キミの目に浮かぶ涙のように


Holding on like

追いすがる姿は


The light on the moon

月の光みたいだ


Twenty one days 'til I come back through

僕が戻るまであと21日


From playin' every neon room

いろんなネオンの部屋で楽しむまで


And it's hard

僕は辛いんだ


To leave the one you love lonely

愛す人を1人残してしまうことが


I can see your

僕には見えるよ


Blue eyes, crying

キミのブルーの瞳が流す涙を


Every time I go away

僕が去るたびに


Blue eyes, crying

そのブルーの瞳が流す涙を


Every time I go away

僕は去るたびに




There's a room filled

そこにある部屋は


With strangers every night

毎晩、見知らぬ人で満たされる


Missed phone calls

電話もなくて


And all night drives

夜通しのドライブもなくて


And our lives go by

僕達の日々は過ぎ去っていく


I want more days

もっと欲しかった


With you inside my arms

キミを腕に抱く日々が


Instead of in my head

頭の中じゃなくて


Instead of this hotel bed

このホテルのベッドじゃなくて




And it's hard

僕は辛いんだ


To leave the one you love lonely

愛す人を1人残してしまうことが


I can see your

僕には見えるよ


Blue eyes, crying

キミのブルーの瞳が流す涙を


Every time I go away

僕が去るたびに


Blue eyes, crying

そのブルーの瞳が流す涙を


Every time I go away

僕は去るたびに




Angel fire through the night

夜を駆け抜ける天使の炎


Counting down every mile

進むたびにカウントダウンをするんだ


'Til I see your

僕がキミの


Blue eyes

青い瞳を見るまで




I can see your

僕には見えるよ


Blue eyes, crying

キミのブルーの瞳が流す涙を


Every time I go away

僕が去るたびに


Blue eyes, crying

そのブルーの瞳が流す涙を


Every time I go away

僕は去るたびに



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿